|
|
|
|
|
|
Het is nu 05 maart 2026, 10:32
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
gespen en muntjes en..................
| Auteur |
Bericht |
|
waterrat
|
 gespen en muntjes en..................
hei ben beetje gaan vissen,mooi spul  gesp 65mmx75mm de andere 50mmx50mm alweer een mondharpje!!muntjes en een soort ketting met twee haakjes aan mss iemand die een beetje kan determineren? mvg rat
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 26 apr 2012, 19:51 |
|
 |
|
Maurits
|
 Re: gespen en muntjes en..................
Mondharpje is vast terug te vinden in het boek "opgravingen in Amsterdam". De bovenste lijkt mij een kledingsluiting. Met magneet vissen is het veelal zo dat alles wat je op een akker vind aan gespen, knopen, kledinghaken pijpwroeters en dagelijks gerief je in het water aan ijzer ook vind. Op het land zou dit al lang en breed vergaan zijn. Lekker bezig Rat!
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 26 apr 2012, 20:39 |
|
 |
|
waterrat
|
hei maurits
idd ben ik goe bezig,beetje geluk ook he!!zo'n plek is uniek he
mvg rat
|
| 27 apr 2012, 20:31 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Maurits schreef: Mondharpje is vast terug te vinden in het boek "opgravingen in Amsterdam". De bovenste lijkt mij een kledingsluiting. Met magneet vissen is het veelal zo dat alles wat je op een akker vind aan gespen, knopen, kledinghaken pijpwroeters en dagelijks gerief je in het water aan ijzer ook vind. Op het land zou dit al lang en breed vergaan zijn. Lekker bezig Rat! bert weet het ook wel
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 apr 2012, 22:14 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|