resultaat van 2 keer magneetvissen
Hey , omdat ik nog niet aan goud zoeken toekom. Maar toch al wel de drang heb om dingen te vinden ben ik begonnen met magneetvissen. De magneet is een neodymium pot magneet die 120 kilo tilt ik heb er een touw aan bevestigd doormiddel van een harpje m8 te bevestigen op een m8 slot bout en die af te zekeren met een borg moer. 30 meter touw eraan en werpen maar.
meteen toen de set af was ben ik gaan testen in de zuidwilemsvaart toen heb ik na een uur werpen alleen 1 kogel punt gevonden. ik vermoed wel dat het een punt is uit de 2e wereld oorlog , want er is in dit gebied zwaar gevochten toen.
De tweede keer ging een vriend van mij mee . Dat was gisteren eerst geprobeerd op dezelfde plek , maar na een half uur niks naar boven gehaald. toen verderop gaan kijken en toen hebben we deze zooi allemaal omhoog gehaald.
De mooiste stukken zijn de moersleutel, de katrol ( die weegt zwaar) en een bier dopje van 1 of ander chinees merk ( vast verloren door een Chinese schipper )
Het was er perfect weer voor en na het zoeken hebben we onszelf beloond op een mixt gril schoteltje

en een stel pientjes

. en toen nog wat pientjes en daarna nog maar wat pientjes terwijl we naar de champions leage finale keken .
Tussen door zijn we nog naar een park in Veghel gegaan om te zoeken maar daar bleef de magneet hangen onder water , en was ik genoodzaakt om me schoenen uit te doen en het probleem te verhelpen. Ik moet het ontwerp van mijn magneet aanpassen zodat dit in de toekomst niet meer gebeurd ( ik kon er nu gelukkig bij )
Was een mooi dagje en voor herhaling vatbaar.