|
|
Het is nu 04 maart 2026, 19:58
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
Magneet vondsten van vandaag(foto komt morgen ;-))
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Magneet vondsten van vandaag(foto komt morgen ;-))
Beste medezoekers, Vanavond gevist met de super magneet die ik bij Mart Hoffman heb gekocht(beetje reclame moet kunnen). Had al een paar dagen een stadje op het oog en ben daar vandaag wezen vissen. Bij de eerste worp hing de magneet helemaal vol met spijkers en bij de tweede worp ook. Dit herhaalde eigenlijk de hele avond. Van die vierkant gesmede spijkers. Dit was voor mij een teken dat er ook andere voorwerpen moesten liggen. En ja hoor!!!!..........Een mesje met benen handvat. Geweldig!!! Na een tijdje vissen en vele spijkers rijker te zijn zat er ineens een sleutel aan de magneet. En later nog,....en nog een. De totale vangst vanavond= 1x een mesje met benen handvat(17e 18e eeuw) 4 of 5x een ijzeren sleutel. 3x een Mister twister(nep visje om snoek te vangen) 1x een onderlijn(ook voor snoek) iets van 90 cent aan 5 en 2 euro centen. 6x een dubbelje(Juliana) Dagobert 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door dagobert op 27 mei 2009, 15:16, in totaal 4 keer bewerkt
|
| 26 mei 2009, 23:07 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4275 Woonplaats: leiden
|
 Re: Magneet vondsten van vandaag(foto komt morgen ;-))
Niet verkeerd zo te lezen.....  Willem vd Akker
|
| 26 mei 2009, 23:17 |
|
 |
|
dagobert
|
Oh ja. Ook nog een pik haak. Zo,n haak om aan te meren.
Dagobert
@Willem vd Akker, Was een dag die de moeite waard is.
Dagobert
|
| 26 mei 2009, 23:24 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
wel met touw jan willen
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 26 mei 2009, 23:25 |
|
 |
|
speerpunt
|
Mooie vangst Dagobert Groetjes Speerpunt 
|
| 27 mei 2009, 13:00 |
|
 |
|
dagobert
|
Zo! Foto is erbij geplaatst.
Dagobert
|
| 27 mei 2009, 15:18 |
|
 |
|
Pelgrim
|
Je bent heel goed bezig Dagobert Die sleutels zijn ook heel erg leuk Ik moet vanavond mijn magneet echt gaan vinden, anders word ik gek! Groetjes Pelgrim
|
| 27 mei 2009, 16:06 |
|
 |
|
dagobert
|
Pelgrim schreef: Je bent heel goed bezig Dagobert Die sleutels zijn ook heel erg leuk Ik moet vanavond mijn magneet echt gaan vinden, anders word ik gek! Groetjes Pelgrim Zoek. En gij zult vinden. Hoop na het eten weer op pad te kunnen gaan maar het ziet er dreigend uit qua weer. OP zich een heel interessante plek. Dagobert
|
| 27 mei 2009, 17:28 |
|
 |
|
dagobert
|
Vanavond weer gevist met de magneet. Totale opbrengst vandaag: 1x een mes zonder handvat 1x een halve kanon kogel(zo,n ronde zonder kruitvulling) 3x een nepvisje om snoek mee te vangen 2x een ijzeren sleutel 1x een pikhaak Dagobert P.S Foto,s morgen 
Laatst bijgewerkt door dagobert op 27 mei 2009, 21:29, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 27 mei 2009, 21:22 |
|
 |
|
Defixio
|
Dit is leuk Dago!
|
| 27 mei 2009, 21:26 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Hoi Dagobert,dat is hartstikke mooi man, ik heb hem vanavond ook nog effe snel een klein uurtje uitgelaten maar alleen maar wat troep en spijkers opgevist. a.s. weekend gaan we op een leuke stek vissen en wie weet wat het zal worden,het blijft spannend !!!!!! Grt, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 27 mei 2009, 22:45 |
|
 |
|
dagobert
|
van Otterloo schreef: Hoi Dagobert,dat is hartstikke mooi man, ik heb hem vanavond ook nog effe snel een klein uurtje uitgelaten maar alleen maar wat troep en spijkers opgevist. a.s. weekend gaan we op een leuke stek vissen en wie weet wat het zal worden,het blijft spannend !!!!!! Grt, Addie. Hierbij wat tips van mij tot dusverre. Ga zoeken in grachten van oude steden(maar dat wist je al natuurlijk) Ga zoeken in grachten van oude steden die net gebaggerd zijn(hier maak je veel meer kans) Vermijd plekken waar oorlogje is gespeeld(snap je natuurlijk ook) Probeer op plekken te zoeken wat zo ver mogelijk van het centrum ligt. Zo pak je minder afval. Een gracht,kanaal,rivier die stroomt heeft minder last van een modder bodem(vondsten liggen hier onder) Ik hoop dat je er wat aan hebt. Dagobert
|
| 27 mei 2009, 22:59 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|