|
|
|
|
|
|
Het is nu 05 maart 2026, 13:09
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Maurits
|
 gesp
In koper kende ik deze al maar ook in ijzer zijn ze gemaakt. Ik kom meerde ijzeren dingen tegen waarvan ik niet wist dat ze bestonden terwijl ik wel de koperen varianten kende.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 12 sep 2010, 19:07 |
|
 |
|
dikkie
|
 Re: gesp
Lekker bezig...gezien de vondsten zit je wel op een aardige stek.
En wat je al schreef...komt dingen tegen in ijzer, waar je het bestaan niet van afweet. Zo kwam ik zelf een ijzeren vingerhoed tegen.
|
| 12 sep 2010, 19:16 |
|
 |
|
Maurits
|
Die vingerhoed heb ik vorige week nog besproken met muta... IJzeren pijpwroeter een heel logisch ding in ijzer maar op een akker pak je hem niet.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 12 sep 2010, 19:19 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Weer een leuke water vondst Maurits Ik denk dat dit boek een aanrader is je wilt niet weten wat er allemaal van ijzer gemaakt is door de eeuwen heen. De volgende keer dat we mekaar treffen schenk ik het jou . viewtopic.php?p=29595#p29595gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 12 sep 2010, 19:21 |
|
 |
|
dikkie
|
En mocht Maurits geen intresse hebben......dan heb ik zeker intresse...
|
| 12 sep 2010, 19:23 |
|
 |
|
Maurits
|
Dat boek had je eerder laten zien idd! Kom ff langs dan met je magneet Niels dan neem je het boek gelijk ff mee....biertje heb ik koud. 
|
| 12 sep 2010, 19:24 |
|
 |
|
Maurits
|
Maus heeft zeker interesse en een koud biertje...jammer Dikkie!
|
| 12 sep 2010, 19:24 |
|
 |
|
dikkie
|
Merde  kan ik hem een keer lenen..ik scheur alleen de bladzijde eruit die intresant zijn!
|
| 12 sep 2010, 19:27 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
dikkie schreef: Merde  kan ik hem een keer lenen..ik scheur alleen de bladzijde eruit die intresant zijn! Nou geef ze dan gewoon de kaft  . Hey Maus, deze gesp is met gemak eerste helft 17e eeuws. groeten, Mart
|
| 12 sep 2010, 22:23 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|