|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:40
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Waar op letten bij Aanschaf usb microscoop
| Auteur |
Bericht |
|
goldpixel
Geregistreerd: 02 nov 2012, 00:52 Berichten: 146 Woonplaats: Doetinchem
|
 Waar op letten bij Aanschaf usb microscoop
Hallo mensen ,is er iemand die ervaring heeft met usb microscopen Waar moet je op letten Kun je de beelden van de microscoop die op je comp.monitor staan ook opslaan en bewerken?  of moet je er een foto microscoop voor hebben. Bij voorbaat dank Groeten Nico Bijlage: 23 usb microsacoop.jpg
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 06 jul 2013, 15:18 |
|
 |
|
tingeling
|
 Re: Waar op letten bij Aanschaf usb microscoop
Volgens mij heb ik zo'n model gehad ongeveer 10 jaar geleden. Er zat software bij voor het maken van filmpjes en foto's , alleen was het op lage resolutie (er zat een plastic lens of iets dergelijks in het apparaat). dat was een Mattell QX3
|
| 06 jul 2013, 18:21 |
|
 |
|
bentutti
Geregistreerd: 20 dec 2012, 00:19 Berichten: 1137 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
Ik werk bij een laboratoriumgroothandel, voor alle informatie zou ik eens kijken bij. Er wordt altijd software bij geleverd en hiermee kan je foto's maken, filmpjes en deze volledig bewerken. http://www.dino-lite.eu/index.phpSucces Gr. Marcel
_________________ Dutch Salvage, Industrieel antiek, mancave en curiosa https://www.facebook.com/dutchsalvage/
Ik verzamel alles wat met Amsterdam heeft te maken
|
| 07 jul 2013, 11:48 |
|
 |
|
Marco
|
deze vraag is al enkele keren voorbij gekomen op het forum. mijn persoonlijke mening is dat het leuk speelgoed is wat je een paar keer gebruikt en daarna in de kast verdwijnt het grootste probleem bij dit soort microscoopen is de vertraging. bij een hoge resolutie(vergroting) duurt het even voordat het beeld verschijnt en dat is niet handig bij het schoonmaken van iets je kunt er wel een redelijke close up foto mee maken maar de kleuren kloppen meestal niet zie ook : viewtopic.php?p=236942#p236942viewtopic.php?p=233483#p233483viewtopic.php?p=49729#p49729 
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 10 jul 2013, 20:26 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|