|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 12:49
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
goldpixel
Geregistreerd: 02 nov 2012, 00:52 Berichten: 146 Woonplaats: Doetinchem
|
 Bresser microscoop
Hallo mensen ik heb een microscoop op de kop kunnen tikken voor weinig (.gloed nieuw) ik zal even een paar fotootjes neerzetten moet nog een beetje mee experimenteren er. zitten veel extra lenzen bij groetjes nico
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 28 aug 2013, 02:24 |
|
 |
|
hermanusb
|
 Re: Bresser microscoop
Mooie grote klompjes zo
|
| 28 aug 2013, 11:43 |
|
 |
|
Marco
|
dat is het betere werk Nico zit die camera er in verwerkt of is die eventueel ook op een ander apparaat met dezelfde diameter (B.v. een sterrenkijker) te gebruiken ? groet
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 28 aug 2013, 20:19 |
|
 |
|
goldpixel
Geregistreerd: 02 nov 2012, 00:52 Berichten: 146 Woonplaats: Doetinchem
|
Hallo Marco hij zit er los op ,dus ik denk dat hij daar ook wel voor te gebruiken is Ik zal wel eens kijken wat je er nog meer mee kunt doen Jammer dat er in het programma geen mm achtergrond in zit, kun je zien hoeveel het vergroot is. Misschien kan ik er mm papier opleggen. Groetjes Nico
|
| 29 aug 2013, 00:06 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|