|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:41
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
sluisbox uit 2 delen ,bevestiging met klemmen
| Auteur |
Bericht |
|
goldpixel
Geregistreerd: 02 nov 2012, 00:52 Berichten: 146 Woonplaats: Doetinchem
|
 sluisbox uit 2 delen ,bevestiging met klemmen
Hallo mensen hier nog een sluisbox uit 2 delen bevestigd met veerklemmen,een strip aan de onderkant aan een gedeelte vast zetten met popnagels En aan de zijkanten met beugels ,ook aan een zelfde gedeelte vastzetten
Groten ;Goldpixel
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 29 apr 2013, 04:09 |
|
 |
|
krokdundee
|
 Re: sluisbox uit 2 delen ,bevestiging met klemmen
Hi Goldpixel Mooie klemmetjes heb je daar, goede oplossing. Deze kan je ook gebruiken, om de riffels mee naar onder te drukken en vast te zetten. 2 strippen verticaal op het einde van de riffels tot buiten de sluisbox en dan de klemmetjes erop, op deze manier worden de riffels op het ribbestrek gedrukt, heb het zelf ook op deze manier gedaan. Sucses en groeten. Gerrit
|
| 29 apr 2013, 08:07 |
|
 |
|
kyrke
|
hallo goldpixel
waar heb je die gevonden? ben op het net aan het snuffelen maar vind niet veel.
m.v.g. kyrke
|
| 29 apr 2013, 11:10 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
kyrke schreef: hallo goldpixel
waar heb je die gevonden? ben op het net aan het snuffelen maar vind niet veel.
m.v.g. kyrke vind niet veel. maakt niet uit als je maar wel goud vind 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 29 apr 2013, 13:00 |
|
 |
|
goldpixel
|
Bijlage: 38052925-crop25x2x597x398.jpg Hallo Krokdundee en Kyrke,die sluitingen kan ik ook alleen in duitsland vinden kosten 6,56 incl.btw Verz,kosten vanuit duitsl= 13,50 http://www.aweo.de/Adam-Hall-1618-Feder ... eier-StahlBij Bayerwalddigger kosten ze 5,10 zonder btw hoeft ook niet betaald te worden vanwege regeling kleine ondernemer. zzgl wat zzgl betekent weet ik niet,verzendkosten 8,60 of 12,90 zal wel verzekerd zijn Maar je kunt ook de goedkopere versie gebruiken, die kosten 2,25 incl.btw vernikkeld of verchr. en zijn gewoon in nederland te krijgen. krokdundee,kun je een kleine krabbel maken ,of een foto hoe je de riffels daar mee vast zet. voor mij want ik snap het niet zo goed. Oh ja,je moet [ feder schloss ] invoeren Groetjes ;Goldpixel
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 29 apr 2013, 15:54 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Goldpixel Sorry, maar mijn computer kunde is niet zo groot, zal het proberen duidelijk te maken. In jou geval, komt het verende gedeelte aan de buitenkant van de sluisbox, aan de binnenkant word een stalen strip van ongeveer 30 of 40 mm breed op het uiteinde van de zijstrip van de riffels gelast, deze strip moet boven de sluisbox uitsteken, dan word het inhaak gedeelte ook aan de buitenkant op de strip gemonteerd, zo dat je riffels met spanning omlaag trekt met het klemmetje. In dit filmpje kan je het zien, http://www.youtube.com/watch?v=S6Wmnw428vQSucses en groet Gerrit
|
| 29 apr 2013, 18:22 |
|
 |
|
kyrke
|
hallo goldpixel ik heb iets gevonden in nederland voor die sluitingen met veren http://www.balhoek.nl/onderdelen/sloten ... loten.htmlzijn hier wel iets duurder maar van rvs hoop dat je hier iets aan hebt m.v.g. kyrke
|
| 29 apr 2013, 20:04 |
|
 |
|
goldpixel
|
Hallo krokdundee, ja het filmpje heeft geholpen, ik begrijp het nu,bedankt Kyrke ook bedankt,die had ik ook gevonden maar wel erg duur ja
Groetjes; Nico Goldpixel
|
| 29 apr 2013, 23:26 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
krokdundee schreef: Hi Goldpixel Sorry, maar mijn computer kunde is niet zo groot, zal het proberen duidelijk te maken. In jou geval, komt het verende gedeelte aan de buitenkant van de sluisbox, aan de binnenkant word een stalen strip van ongeveer 30 of 40 mm breed op het uiteinde van de zijstrip van de riffels gelast, deze strip moet boven de sluisbox uitsteken, dan word het inhaak gedeelte ook aan de buitenkant op de strip gemonteerd, zo dat je riffels met spanning omlaag trekt met het klemmetje. In dit filmpje kan je het zien, http://www.youtube.com/watch?v=S6Wmnw428vQSucses en groet Gerrit top film Gerrit nu snap ik het ook hoe en waar om ha ha ha goud 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 30 apr 2013, 00:19 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|