|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:59
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
Wie kan iets zeggen over de matten die ze ook in de serie[ jungle gold] gebruikten
| Auteur |
Bericht |
|
goldpixel
Geregistreerd: 02 nov 2012, 00:52 Berichten: 146 Woonplaats: Doetinchem
|
 Wie kan iets zeggen over de matten die ze ook in de serie[ jungle gold] gebruikten
Hallo beste mensen,verschillende bezoekers van deze site moeten jungle gold hebben gezien. Daar gebruikten ze ook die plastic matten [als de bijlage] Ze hadden trouwens niet zoveel geluk,maar het zou ook aan de matten kunnen liggen die ze gebruikten. vooral omdat het nogal om fijn stofgoud ging Graag reactie van mensen die deze mat al eens hebben uitgeprobeert.
Groeten Nico
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 10 mei 2013, 00:59 |
|
 |
|
Misfit
|
 Re: Wie kan iets zeggen over de matten die ze ook in de serie[ jungle gold] gebruikten
Ziet er uit als tuincentrum-kwaliteit balkon-tegels kunstgras... Omdat ze geen ribbels hebben maar plukhes in een raster zou je zeggen dat medium (stof) er zo door kan spoelen ??
|
| 10 mei 2013, 01:16 |
|
 |
|
koppel555
|
 Re: Wie kan iets zeggen over de matten die ze ook in de serie[ jungle gold] gebruikten
hey goldpixel, dat soort tuingras vertrouw ik niet heel erg, omdat idd de groeven allemaal op 1 lijn staan. en op de serie jungle gold moet je niet te veel vertrouwen. die 2 waren sukkelaars die niet wisten met wat ze bezig waren. zelf de langharige kunstgrasmat die er uit ziet als dat het goud zou vasthouden doet het toch niet. het beste zou gewoon minersmoss zijn. groeten
|
| 24 mei 2013, 13:31 |
|
 |
|
koppel555
|
en van waar ben jij goldpixel? want blijkbaar ben jij goed in dingen bedenken en ontwerpen. ik namelijk ook, en ik denk als we eens samen zitten dat we heel wat kunnen bedenken. groeten
|
| 24 mei 2013, 17:24 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi nooit meer maaie en goud is goud veel succes goldpixel grde ed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 24 mei 2013, 18:04 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Golddiggers Ga nou voor een rubberen mat en wel om de reden dat daar geen goud in achterblijft. In minersmoss blijft altijd wel goud in achter, dus bij de volgende beek die je prospecteerd heb je goud in de pan terwijl er helemaal geen goud in die beek zit, het zat gewoon nog in je minersmoss. En nou zeg ik er niks meer over. Groet Gerrit
|
| 25 mei 2013, 08:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
krokdundee schreef: Hi Golddiggers Ga nou voor een rubberen mat en wel om de reden dat daar geen goud in achterblijft. In minersmoss blijft altijd wel goud in achter, dus bij de volgende beek die je prospecteerd heb je goud in de pan terwijl er helemaal geen goud in die beek zit, het zat gewoon nog in je minersmoss. En nou zeg ik er niks meer over. Groet Gerrit ok Gerrit HET WIEL WORD UIT TIJD HEEL VAAK WEER uit gevonden en dat komt om dat het zo spannen is En nou zeg ik er niks meer over ik zal het in de gaten houwen Gerrit
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 25 mei 2013, 09:57 |
|
 |
|
goldpixel
Geregistreerd: 02 nov 2012, 00:52 Berichten: 146 Woonplaats: Doetinchem
|
koppel555 schreef: en van waar ben jij goldpixel? want blijkbaar ben jij goed in dingen bedenken en ontwerpen. ik namelijk ook, en ik denk als we eens samen zitten dat we heel wat kunnen bedenken. groeten Hallo Koppel 555, Ik woon in Doetinchem,en Jij? Gerrit bedoelt dat er stofgoud achter blijft in mijnersmos en tapijt. Dat kun je controleren als het opgedroogd is en dan uitkloppen in de pan. Gerrit heeft wel gelijk denk ik,maar als ergens goud slecht uit gaat dan zou je zeggen dat het er ook goed in blijft hangen En dus meer goud vangt. Of heb ik dat mis? Voordeel van rubber ribbelmat is dat je hem sneller schoon spoelt en goud korrel direct ziet liggen De kwestie,als je gaat onderzoeken of de beek of stroompje goud bevat en het zelfde stuk mijnersmos gebruikt,zou je kunnen denken dat de beek goudvoerend is als er nog wat in achter gebleven is. Groeten ;Nico
|
| 25 mei 2013, 23:18 |
|
 |
|
hermanusb
|
Ik heb de rubbermat van goldhog.com bekeken en die lijkt me niet verkeerd.
Nadeel is dat het een duur geintje is om 1 zo'n mat te bestellen. Kost ca 90 dollar.
En dat komt omdat de verzendkosten hoog zijn. 4 of 5 van die matten kost net zo duur met de verzendkosten.
|
| 24 aug 2013, 20:18 |
|
 |
|
hermanusb
|
Het antwoord van tina van gold og.
1 Scrubber Mat $35.85 Shipping & handling $59.74 TOTAL = $95.59
Met de vraag of ik echt 1 mat wil doen. Uiteraard doe ik dat niet dus.
Zulke dingen moet je met een paar man bestellen.
|
| 24 aug 2013, 20:20 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|