|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:32
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
België: goudzoeken in Montenau/faymonville en omstreken
| Auteur |
Bericht |
|
patrick wise
|
 België: goudzoeken in Montenau/faymonville en omstreken
beste, ik ga met een maat van mij in september een weekendje goudpannen  in de ardenne nabij montenau/faymonville en wolfbusche. we hebben alle twee nul ervaring maar is er uberhaupt nog wel iets te vinden in die regionen?? vooropstellend dat we met een flinster een vlokje iets wat glimt en de naam goud draagt al een zeer geslaagd weekend hebben.. tips alles is welkom...
|
| 27 jun 2013, 10:49 |
|
 |
|
patrick wise
|
 Re: goudzoeken in Montenau/faymonville en omstreken
|
| 27 jun 2013, 14:27 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Patrick Gewoon gaan, niet gegraven is altijd mis. Het beekje is vrij klein in de buurt van montenau/faymonville, waar ik zelf ook al eens heb meegedaan aan de Belgische kampioenschappen. Heb toen een flitter gevonden door de wortels van het gras wat in het water stond uit te wassen. Weet aleen niet of het nog is toegestaan om daar naar goud te zoeken. Groet Gerrit
|
| 28 jun 2013, 08:54 |
|
 |
|
patrick wise
|
ger bedankt. ik heb geen idee of het toegestaan is of niet. lijkt mij als je jezelf gedraagd engeen rotzooi maakt dat het geen probleem moet zijn toch. het gras wassen, bedankt voor de tip..
|
| 29 jun 2013, 19:30 |
|
 |
|
goldpixel
Geregistreerd: 02 nov 2012, 00:52 Berichten: 146 Woonplaats: Doetinchem
|
Hallo Patrick,officieel is het niet toegestaan in Belgie  ,maar zorg in iedergeval dat je op een plek zit uit het zicht van jan en alleman. Dan voorkom je in iedergeval problemen. Aan de Maas zullen ze niet zon probleem maken,maar bij Montenau/faymonfille zou ik oppassen. Of het nu wel of niet mag,je kunt het altijd het beste uit zicht van pottekijkers doen. Mvrgr;Nico
|
| 30 jun 2013, 04:19 |
|
 |
|
koppel555
|
in belgie mag je eigelijk geen goud zoeken, en trouwens voor wat je hier maar vind is het echt niet de moeite waart. zelfs niet voor een leuke hobby. ik ben zelf al 6 dagen actief gezocht, en 1 klein spikkeltje gevonden.
|
| 04 jul 2013, 12:08 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|