|
|
Het is nu 03 maart 2026, 11:03
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Voorbeeld brief aanvraag vergunning
| Auteur |
Bericht |
|
Michel WaZ
|
 Voorbeeld brief aanvraag vergunning
Beste zoekers,
Hierbij een voorbeeld brief die je kan sturen naar het Franse Departement waar je gaat zoeken om een vergunning aan te vragen. Tik hem over en vul de juiste gegevens ( in rood aangegeven) in die voor jou van toepassing zijn.
Succes Michel WaZ
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 06 jun 2017, 07:35 |
|
 |
|
hendri
|
 Re: Voorbeeld brief aanvraag vergunning
Ik ga hem aanvragen voor eind juni, begin juli.Ik heb het plaatje naar tekst laten omzetten, dat leverde het volgende resultaat op:
Naam, Voornaam, Adres Telefoonnummer Mailadres
Plaats, datum
Objet : Demande orpaillage [Departement waar je gaat zoeken]
Madame, Monsieur le préfet, je me manifeste à vous par la présente, afin de solliciter auprès de vous l’autorisation de pratiquer l’orpaillage de loisir à des fins de simple recherche sur le [Exacte rivieren waar in je gaat zoeken] de la commune (ou communauté de communes) de [Dorpjes waar deze rivieren doorheen stromen] jusqu’en amont aux limites fixées par la carte disponible sur votre site internet.
Conformément aux lois en vigueur, je m’engage à n’utiliser que des moyens traditionnels : pelle, battée et rampe de lavagel Je n’utiliserai pas de matériel mécanique de type motopompe ou drague. Je m’engage à respecter la faune et la flore, à ne pas perturber ces écosystèmes et à remettre dans son état initial le lit des cours d‘eau prospectés. Je m’engage bien entendu à ne prospecter aucune des zones interdites à l’orpaillage.
Je vous demande cette autorisation pour la période de [Exacte data waartussen je gaat zoeken]
Je vous remercie par avance de la bienveillante attention que vous ne manquerez pas d’accorder à ma demande et vous prie d’agréer, Madame, Monsieur le préfet l’expression de mes sentiments distingués.
[Voornaam, achternaam]
Laatst bijgewerkt door hendri op 06 jun 2017, 15:21, in totaal 3 keer bewerkt
|
| 06 jun 2017, 13:16 |
|
 |
|
Michel WaZ
|
Toppie, het is geen Handige Harry......We maken er handige Hendri van Greetz en succes strax daar in " vive la France ". Ps : hoe doen je geprinte matten het?
|
| 06 jun 2017, 14:52 |
|
 |
|
Michel WaZ
|
Als je toestemming hebt krijg je deze terug, adres waar je verzoek heen kan staat er ook op.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 06 jun 2017, 14:56 |
|
 |
|
hendri
|
De matten doen het best goed :) ik ga meerdere kleine stukjes uitprinten zodat ik daar wat mee kan experimenteren. daarnaast moet ik nog iets verzinnen om alles makkelijk zo te monteren dat ik het er ook weer makkelijk uit kan halen.
tot komend weekend ben ik retedruk bezig met een opdracht voor mijn opleiding. daarna ga ik weer verder ontwerpen en printen. Ik wil ook gaan kijken of ik terugslagkleppen voor handpompen kan printen. het plastic zou sterk genoeg moeten zijn.....
|
| 06 jun 2017, 15:24 |
|
 |
|
hendri
|
Michel WaZ schreef: Als je toestemming hebt krijg je deze terug, adres waar je verzoek heen kan staat er ook op. Het mail adres wat in de brief staat geeft een foutmelding. Het juiste adres is: pref-environnement@gard.gouv.fr Je kan het ook via een contact formulier proberen: http://www.gard.gouv.fr/Contactez-nous/ ... re-du-GardDie van mij is nu onderweg, hopelijk is hij op tijd binnen :)
|
| 09 jun 2017, 10:21 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|