|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:58
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Oostenrijk: Goudpannen in Gerlos Oostenrijk
| Auteur |
Bericht |
|
Monkey
Geregistreerd: 03 sep 2012, 09:01 Berichten: 27 Woonplaats: Tilburg
|
 Oostenrijk: Goudpannen in Gerlos Oostenrijk
Hallo allemaal,
Heeft er Iemand ervaring met goudpannen in Gerlos Oostenrijk? Zo ja, moet je bijvoorbeeld een toestemmingswet verklaring of is het net zo als in disentis? Mag je dregden of alleen met de hand in Gerlos?
Alvast bedank!
_________________ Wie zoekt, zal vinden!
|
| 26 jun 2014, 00:30 |
|
 |
|
krokdundee
|
 Re: Goudpannen in Gerlos Oostenrijk
Hi Monkey In het zillertal is een oude goudmijn die je kan bezoeken, over gerlos kan ik zelf niets vinden. Ben in Heiligenblut mijn goudzoek avonturen begonnen, dit is ongeveer 2 uur rijden van gerlos. Hier kon je toen bij de vvv een vergunning kopen en ook gaven ze toen een cursus. Denk niet dat je er met dredges of ander gemotoriseerde apperatuur mag werken. groet Gerrit
|
| 26 jun 2014, 08:46 |
|
 |
|
Monkey
|
Bedankt Gerrit!
Was niet van plan om te dregden, maar zag wel iemand die verkocht. Ben allee.n de site alweer kwijt. Wel ga ik een 12v zion air compressor ombouwen tot surfice air compressor, zo hoef ik noet met een duik uitrusting te slepen ;) Ik laat wel weten welke ervaringen ik op gedaan heb In Gerlos :)
|
| 28 jun 2014, 09:50 |
|
 |
|
Monkey
|
Hallo allemaal,
Zoals beloofd deel ik mijn ervaring over mijn ervaring in Oostenrijk. Deze ging niet zo goed als bijvoorbeeld in Disentis. Omdat er weinig tijd was heb ik mijn geluk op de Mür gezet. Zo ben ik op een mooie plek gaan snorkelen en pannen. Helaas heb ik niks gevonden, dit omdat er weer slechter werd en onderkoeling toenam :( Na 3 uur onderkoeling had ik besloten te stoppen, elke keer dar ik onderwater een gleuf wou leegscheppen leek het beeld te veranderen.. Net als of de gleuf, die slechts 40 cm van mij vandaan was, steeds verder van mij af ging.
Blacksand was wel erg groot, groter dan in disentis, wellicht een goede indicatie?
Foto's uploaden lukt momenteel niet ivm de grote, helaas kan ik geen positief resultaat laten zien.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 28 jul 2014, 14:42 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|