|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:04
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
Australie: geweldig filmpje over goudzoeken met detector
| Auteur |
Bericht |
|
krokdundee
|
 Australie: geweldig filmpje over goudzoeken met detector
Hi All Het is een lange zit maar werkelijk de moeite waard. Zeer goed uitgeruste goudzoekers in de outback. https://www.youtube.com/watch?v=kykzQlL7wCAGroet Gerrit
|
| 30 jan 2015, 11:23 |
|
 |
|
Axel
|
 Re: Geweldig filmpje over goudzoeken met detector
Mooie goudvondsten, en flink bikken in die steenachtige grond.
Ze vinden wel flink goud hier met de detector in vergelijking met die programma`s waarin een half bos gekapt word met 2 graafmachines en dan een vallei afgegraven en gezeefd word.
Het lijkt wel of hier met een detector meer gevonden word aan nuggets ? En in die programma`s met enorme afgravingen bijna alleen maar goudschilfers ?
_________________ Mvg Axel
|
| 30 jan 2015, 18:20 |
|
 |
|
Grand Master
Geregistreerd: 05 okt 2009, 07:38 Berichten: 319 Woonplaats: Friesland
|
mooie film , die detectoren die ze gebruiken kun je niet vergelijken met de detectoren die wij gebruiken, dat zijn pulse detectoren, ik heb er vroeger ooit 1 gehad maar ik werd gek van de signalen.
_________________ zoeken is zoeken als je -het- nog niet gevonden hebt - T'KOMT WEL-. gewoon doorzoeken
|
| 30 jan 2015, 20:32 |
|
 |
|
tntneon
Geregistreerd: 05 jan 2014, 11:53 Berichten: 1519 Woonplaats: zuidelijke nederlanden
|
whouw als ze dat een jaartje kunnen volhouden zijn ze binnen , zulke nuggets zou ik dat 20 jaar geleden geweten hebben zat ik daar nu ook grtzz tntneon
_________________ Xp deus (2015) en backup : Garret 350 euro ace + pinpointer
|
| 26 feb 2015, 22:10 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Diggers In 95 ben ik in de yucon geweest, heb toen al die gebieden, waar goldrush Alaska gefilmd word, bezocht. In deze tijd kwam in Australie de sd 2000 op de markt, deze detector heeft een enorme goldrush veroorzaakt met als resultaat enorme nuggets en verschikkelijk veel goud, veel goudzoekers zijn toen echt rijk geworden. Ben in 95 dus de verkeerde kant op gevlogen. Groet Gerrit
|
| 27 feb 2015, 10:00 |
|
 |
|
mitchellrsd
|
ik zou gek worden van al die 'piepjes'... maar voor die nuggets heb je veel over natuurlijk 
_________________ liever 10 gouden munten ex situ, dan 10 gouden munten in situ
|
| 27 feb 2015, 11:53 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
krokdundee schreef: Hi Diggers In 95 ben ik in de yucon geweest, heb toen al die gebieden, waar goldrush Alaska gefilmd word, bezocht. In deze tijd kwam in Australie de sd 2000 op de markt, deze detector heeft een enorme goldrush veroorzaakt met als resultaat enorme nuggets en verschikkelijk veel goud, veel goudzoekers zijn toen echt rijk geworden. Ben in 95 dus de verkeerde kant op gevlogen. Groet Gerrit o Gerrit man ik dacht dat jij het was maar die man met die baard lijkt op je ja en ik denk zelf dat je te vroeg geboren ben anders was je super rijk geweest maar goed het avontuur was super van wat je gedaan hebt zeer mooi film wat je laat zien verder veel succes jij ben de echt goud zoeker van Nederland en daar mag je trots op zijn gr de ed die zoekt voor ze plezier 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 feb 2015, 12:37 |
|
 |
|
tntneon
Geregistreerd: 05 jan 2014, 11:53 Berichten: 1519 Woonplaats: zuidelijke nederlanden
|
krokdundee schreef: Hi Diggers In 95 ben ik in de yucon geweest, heb toen al die gebieden, waar goldrush Alaska gefilmd word, bezocht. In deze tijd kwam in Australie de sd 2000 op de markt, deze detector heeft een enorme goldrush veroorzaakt met als resultaat enorme nuggets en verschikkelijk veel goud, veel goudzoekers zijn toen echt rijk geworden. Ben in 95 dus de verkeerde kant op gevlogen. Groet Gerrit Toch cool dat je het avontuur in de Yucon hebt gedaan Heb je in de Yukon met Md's gezocht of was het echt grondverzetten en sluicen zoals in de goldrush serie ? Maar zo te zien ligt er daar in Australië ook nog steeds veel , als je de hot spots weet zijn natuurlijk En daar zal er ook nog steeds veel onontgonnen gebied zijn , maar ook heel moeilijk toegankelijk zoals het filmpje ook laat zien en niet te vergeten de hitte... zou ook wel eens een jaartje MD-goudzoeker willen zijn , lekker vrij als een vogel en nog wat bijverdienen ook grtzz tntneon
_________________ Xp deus (2015) en backup : Garret 350 euro ace + pinpointer
|
| 27 feb 2015, 12:57 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11238 Woonplaats: Maastricht
|
Heb de film gister gezien Krokdundee. Dat leven zou ik best willen leven. Alleen in de Bush. Die ouwe weet hoe ie het landschap leest. Er ligt geen zooi... mooi man die grote nuggets! Dank voor het plaatsen. Groeten, Trash 
|
| 27 feb 2015, 21:53 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|