|
|
Het is nu 04 maart 2026, 01:37
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
chris s.
|
 Wie kent deze dame?
Afgelopen week een aantal leuke vondsten gedaan, waaronder een flinke sestertius. Helaas is maar één kant nog enigzins zichtbaar  . Van de andere kant is weinig over, maar ik hoop dat er bij het schoonmaken nog iets te voorschijn komt. Er is volgens mij duidelijk een vrouw zichtbaar en naar mijn idee staat er op de rand nog heel vaag "antonin". Meer kan ik er helaas niet van maken, dus mijn vraag is ook: herkent iemand deze romeinse dame misschien?  Alvast bedankt! chris
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 11 okt 2009, 14:03 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Wie kent deze dame?
mooi muntje 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 11 okt 2009, 14:46 |
|
 |
|
Mat
|
Faustina sr. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 11 okt 2009, 15:08 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Mat schreef: Faustina sr. Gr Mat goed zo Mat,..en dat zonder bril grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 11 okt 2009, 16:05 |
|
 |
|
Mat
|
Bertoninus schreef: Mat schreef: Faustina sr. Gr Mat goed zo Mat,..en dat zonder bril grt bert Hoe weet jij nu dat ik inderdaad nu geen bril ophad? En waar was je gister? Dacht nog, kan je eens met die Bert ouwehoeren, maar Bert gaf niet thuis. En Sjonnie die heeft een uur naast mij gezeten en kon mij niet meer Gr Mat
|
| 11 okt 2009, 16:12 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja bert iedereen vroeg waar je was
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 11 okt 2009, 16:13 |
|
 |
|
Mat
|
de ed schreef: ja bert iedereen vroeg waar je was Klopt ED, We waren een minuut of 5 aan het zoeken toen er een haas tussen ons doorrende en altoos riep. BERTONIVS WHERE ARE YOU? Volgens mij was het een Engelse haas, liep ook altijd linksom.  GR Mat
|
| 11 okt 2009, 16:17 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ chris s,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, het is natuurlijk Faustina II de jongere JR maar in vlugheid wordt moeder voor dochter aangezien en dochter voor moeder kun je nog een foto van de revers erbij plaatsen aub ,dan kan ik er referentie van geven grt chris  ps kun je diameter en gewicht bij vermelden,dat laatste in alleen van toepassing als je over een goed weegschaaltje beschikt,,,kijk ook hier viewtopic.php?f=210&t=2120
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 16 okt 2009, 01:04 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|