|
|
Het is nu 05 maart 2026, 13:59
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
He he eindelijk een leuke draadfibula
| Auteur |
Bericht |
|
keossvin
|
 He he eindelijk een leuke draadfibula
Ha forumgenoten, Vandaag eindelijk een fatsoenlijke draadfibula gevonden. Ik weet dat sommige ze met bosjes uit de grond toveren maar voor mij was dit echt een white whale. Super blij mee en zoals je ziet lag hij er mooi bij Groetjesss
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 20 sep 2022, 18:19 |
|
 |
|
snoekbaars
|
 Re: He he eindelijk een leuke draadfibula
super mooie fibula kevin. Ik heb ook nog nooit een draadfibel gevonden. altijd leuk om en voor jou nieuw object te vinden. gr, Snoekbaars
|
| 20 sep 2022, 18:33 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28580 Woonplaats: Kerkrade
|
Zeker leuk  , maar dat stukje glas ook Gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 20 sep 2022, 19:00 |
|
 |
|
Lanoss
Geregistreerd: 20 okt 2020, 21:38 Berichten: 425 Woonplaats: Bollenstreek
|
Gaaf 
|
| 20 sep 2022, 19:04 |
|
 |
|
speerpunt
|
Nice 
|
| 20 sep 2022, 19:04 |
|
 |
|
fibula
Moderator en erelid
|
keossvin schreef: Ha forumgenoten, Vandaag eindelijk een fatsoenlijke draadfibula gevonden. Ik weet dat sommige ze met bosjes uit de grond toveren maar voor mij was dit echt een white whale. Super blij mee en zoals je ziet lag hij er mooi bij Groetjesss Kevin zou je deze fibula eens op de foto willen zeten met een egale achtergrond. Ik twijfel of het wel een gewone draadfibula is want hij lijkt me ronde draadwindingen en een platgesmede naaldhouder te hebben. Maar misschien kijk ik er verkeerd tegen aan? Gaat dat lukken? groeten, Joost
_________________ Hartelijke groet, Joost
DE FIBVLAE NIL NISI BENE over de fibula's niets dan goeds Nulla aetas ad discendum sera Je bent nooit te oud om iets te leren
|
| 20 sep 2022, 21:47 |
|
 |
|
fibula
Moderator en erelid
|
fibula schreef: keossvin schreef: Ha forumgenoten, Vandaag eindelijk een fatsoenlijke draadfibula gevonden. Ik weet dat sommige ze met bosjes uit de grond toveren maar voor mij was dit echt een white whale. Super blij mee en zoals je ziet lag hij er mooi bij Groetjesss Kevin zou je deze fibula eens op de foto willen zeten met een egale achtergrond. Ik twijfel of het wel een gewone draadfibula is want hij lijkt me ronde draadwindingen en een platgesmede naaldhouder te hebben. Maar misschien kijk ik er verkeerd tegen aan? Gaat dat lukken? groeten, Joost Sorry Kevin, de 2e foto is eigenlijk duidelijk genoeg. Ik dacht even wat anders te zien maar dat was toch gezichtsbedrog vrees ik Gewoon een mooie draadfibula groeten, Joost
_________________ Hartelijke groet, Joost
DE FIBVLAE NIL NISI BENE over de fibula's niets dan goeds Nulla aetas ad discendum sera Je bent nooit te oud om iets te leren
|
| 20 sep 2022, 22:35 |
|
 |
|
de munte
|
de munte
_________________ zoekt met een DEUS 1, minelab equinox 600, & een tesoro lobo supertraq.
|
| 21 sep 2022, 00:16 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
he he eindelijk
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|