|
|
Het is nu 23 apr 2026, 05:34
|
Héérlijk wezen zoeken ...
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28326 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Héérlijk wezen zoeken ...
hoi @ George,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ziet er geweldig kerel mijn complimenten radiohead schreef: een Romeins eendje kijk maar uit dat hij niet weg zwemt of vliegt groet Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 17 okt 2013, 10:38 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 17 okt 2013, 19:22 |
|
 |
|
melpatcindy
|
al vele jaren niet meer op een akker gezocht , maar als ik dan altijd die fotos zie met die grote akkers en dat mooie weer dan denk ik stap in de auto en ga dat weer doen en als je dan ook nog met zulke vondsten thuiskom gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 17 okt 2013, 21:47 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3617 Woonplaats: Breda
|
melpatcindy schreef: al vele jaren niet meer op een akker gezocht , maar als ik dan altijd die fotos zie met die grote akkers en dat mooie weer dan denk ik stap in de auto en ga dat weer doen en als je dan ook nog met zulke vondsten thuiskom gr ed  Waar zoek je dan? Water, magneet, strand, weiland, bos?
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 17 okt 2013, 22:17 |
|
 |
|
Hans1971
|
Youri1995 schreef: melpatcindy schreef: al vele jaren niet meer op een akker gezocht , maar als ik dan altijd die fotos zie met die grote akkers en dat mooie weer dan denk ik stap in de auto en ga dat weer doen en als je dan ook nog met zulke vondsten thuiskom gr ed  Waar zoek je dan? Water, magneet, strand, weiland, bos? In een museum 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 17 okt 2013, 22:23 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7764 Woonplaats: Belgica
|
Ja dat rondlopen over die eindeloze akkers, tussen mooie bossen, geeft het allemaal zo'n vreselijk grote extra. Het hoort echt bij het geheel. Toen ik deze foto van het akker trok, zat ik te relaxen en een beetje proberen inbeelden hoe die omgeving er meer dan 2000 jaar geleden uit heeft kunnen zien. Zonnetje op je bol.. Genieten hoor! Maar in een museum zoeken kan ook heel handig zijn, én gelijk educatief 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 17 okt 2013, 23:18 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3617 Woonplaats: Breda
|
En het scheelt je graafwerk, en gegarandeerd mooie vondsten Ik denk dat ik mijn piepstok ook maar verkoop! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 17 okt 2013, 23:23 |
|
|