|
|
Het is nu 22 apr 2026, 13:11
|
Wat een dag weer zeg .....
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28326 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Wat een dag weer zeg .....
hoi @ radiohead,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, zo hier word ik stil  wat een geweldige oogst kerel ik wacht met spanning de vondsten af die apart worden geplaatst het is je van harte gegund en verdiend groet Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 02 nov 2013, 21:53 |
|
 |
|
Marco
|
ook zeer goed gezocht Radiohead mooi spul
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 02 nov 2013, 22:07 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4095 Woonplaats: Breukelen
|
 wordt tijd om te verhuizen.......!! Sodekneiter wat een vondsten. Proficiat! Groet Gert
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 02 nov 2013, 22:08 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7764 Woonplaats: Belgica
|
Hallo allemaal Was vergeten vermelden dat al die leuke reacties de kers op de taart altijd zijn. Bedankt hoor Het is wel veel werk dat er aan vooraf gaat hoor, maar het loont, da's duidelijk Dat dingetje dat je gemarkeerd hebt Ed, is een met glaspasta ingelegd beslagstukje. Ik zal verschillende zaken apart plaatsen Groeten 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 02 nov 2013, 22:31 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
Wat moet dit een geweldige dag geweest zijn Zou voor mij een dag zijn om nooit meer te vergeten Geweldig radio Gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 03 nov 2013, 12:32 |
|
 |
|
radiohead
|
Hey Krul. Ja klopt wel hoor, dit zijn de betere dagen die je zal onthouden. Feit is wel dat je zo automatisch je verwachtingen verlegt. Plus het is voor mij ook een erg goede leerschool. Onderhand leer ik waar ik exact op moet letten tijdens de voorbereidingen... Gemakkelijk is dat allemaal niet hoor. Even een onderwerpje openen met dagvondsten toont de uren/dagen/weken/maanden/jaren voorafgaand werk niet. Want dit soort resultaten boek je zeker niet zomaar! Los van het geld.. Het heeft me ook al duizenden Euro's gekost ondertussen, in relatief korte tijd. Alles voor de hobby he 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 03 nov 2013, 14:22 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7595 Woonplaats: Deventer
|
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 03 nov 2013, 15:40 |
|
 |
|
hardtail
|
_________________ wie een kuil graaft voor een ander ?!......heeft zelf geen metaaldetector !!
|
| 03 nov 2013, 17:00 |
|
 |
|
Ambianii
|
zo is het radiohead...het kost energie en de rest!!!!!!!!!!!!! Maar het loont de moeite...je bent tevreden! 
|
| 03 nov 2013, 19:41 |
|
 |
|
lua
Geregistreerd: 20 apr 2008, 19:58 Berichten: 1940 Woonplaats: LUALAND
|
|
| 04 nov 2013, 13:20 |
|
 |
|
Marco
|
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 04 nov 2013, 13:49 |
|
 |
|
Edd
Geregistreerd: 05 mei 2012, 23:58 Berichten: 3666 Woonplaats: Sint Truiden België
|
Crazy Man, wat een vondsten Edd
|
| 04 nov 2013, 13:58 |
|
 |
|
radiohead
|
Hey thx guys Eigenlijk wel maf he allemaal he.. Maar goed, het is weer een serieuze motivatie om verder nog beter m'n best te doen! Langs de andere kant kan ik er ook super van genieten om een mooie dag te hebben gehad, met één of twee leuke vondsten. Het is niet altijd de kwantiteit die telt he.. Maar ok, soms is het wel leuk om kwantiteit en kwaliteit te kunnen combineren Beterschap Marco! Ik zal morgen eens zwaaien, wanneer ik over je huis vlieg! Grt 
Minelab Manticore
|
| 04 nov 2013, 15:26 |
|
|