|
|
Het is nu 22 apr 2026, 08:51
|
5 maanden extreme piepen around europe
| Auteur |
Bericht |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4095 Woonplaats: Breukelen
|
 Re: 5 maanden extreme piepen around europe
Was al bang dat ik naar die stroopwafels kon fluiten. zonder dollen, gewoon doen wat JOU juist lijkt, dan kun je het nooit echt verkeerd doen toch....is jouw leven! we komen elkander wel weer tegen ! groet Gert
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 06 mei 2016, 23:38 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
top man ik zij doe rustig aan en dat doe je komt wel goed man geniet en doe rustig aan 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 07 mei 2016, 00:09 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7087 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Danny,
Ik lees nou pas echt jouw verhaal. Kan t me echt voorstellen. Is niet niks wat er allemaal gebeurd is.
Kan me voorstellen hoe je je voelt.
Danny, ik wens je heel veel success, hoop dat je vele dike vette gouden ringen enz gaat vinden. Iedere topper die je vind houd je op de been.
Hoop veel van je te horen, en vele vondsten te zien.
Wens je een zeer goede reis, en het ga je goed,
John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 07 mei 2016, 10:05 |
|
 |
|
Jvlivs
|
Hey Danny, Effe een tip. Biscarrosse in de buurt van Bordeaux. Smal lang strandje. Daar heb ik vele Jaren geleden tamelijk wat ringen gevonden, en 3 gouden ringen en een gouden armbandje. Toendertijd mocht men daar nog gewoon zoeken van de Police National. Weet niet hoe t nu daar is. Alle goud de laatste 2 dagen gevonden, toen had ik pas in de gaten dat ik niet op t strand maar op t natte gedeelte, als eb is, moest zoeken. Wel 20 ringen gevonden in 2 dagen tijd. 3 prachtige gouden. Man, ik wens je echt veel success!!! Al heb je de eerste dag meteen een tegenslag, na regen komt zonneschijn!! Vele groeten, John.
|
| 07 mei 2016, 10:13 |
|
 |
|
eeric72
|
jaa Danny. ik heb het hele verhaal telefonish mee gekregen en we hebben elkaar nog gezien net voor je vertrok. ik denk dat je laatste besluit een juiste keus is, het begin is weer gemaakt en de rest krijg je ook weer op de rails. het heeft zo moeten lopen Danny, anders was je niet waar je nu bent tot snel ouwe Puma 
|
| 07 mei 2016, 11:57 |
|
 |
|
Jvlivs
|
Hey Danny,
Was wat te vroeg met mijn reactie's. Had niet alles gelezen.
Is een goed besluit!!!! Het komt allemaal goed.
Mischien heb je gewoon meer tijd nodig en komt dadelijk het nieuwe geluk je tegenmoet. En dat geluk kan van alles zijn!!!
Ik wens je heel veel success met alles!!!
John.
|
| 07 mei 2016, 20:53 |
|
 |
|
speerpunt
|
Hoi Danny,
Altijd je gevoel en hart volgen, en wat anderen denken.......Het is jouw leven, veel geluk
Groet Rob
|
| 07 mei 2016, 21:41 |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|