|
|
|
|
|
|
Het is nu 20 apr 2026, 13:28
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Roozjee
Geregistreerd: 16 mei 2016, 19:45 Berichten: 1574 Woonplaats: Zuid Beveland
|
 (LEER-) BESLAGEN DIVERS
Hallo allemaal,
Ben e.e.a. aan het herindelen en categoriseren, en heb daarbij o.a. de beslagjes verzameld en bijgevoegd... Ter leeringh ende vermaeck, maar verneem ook graag jullie expert-mening over bijvoorbeeld het klokbeslagje en goud verguld beslag. Ik besef dat er ook een paar boekbeslagen bij zitten.
Groet, Roger
PS: plaats de topic even hier omdat ik denk dat ie wat minder opvalt als ik m direct onder beslagen (laat-) middeleeuws had geplaatst..
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 21 maart 2021, 11:50 |
|
 |
|
snoekbaars
|
 Re: (LEER-) BESLAGEN DIVERS
Imposante verzameling hoor. Bedankt voor het delen van deze foto. Ik heb er geen verstand van, maar vind het altijd erg leuk als leden dit soort overzichten plaatsen. gr, Snoekbaars
|
| 21 maart 2021, 13:43 |
|
 |
|
Roozjee
Geregistreerd: 16 mei 2016, 19:45 Berichten: 1574 Woonplaats: Zuid Beveland
|
 Re: (LEER-) BESLAGEN DIVERS
Dank je, Snoekbaars, nog een paar detailfoto's bijgevoegd
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 21 maart 2021, 15:48 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|