nog maar eens een keer gaan harken , toch weer Romeins
hallo all,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
vanmorgen nog een poging gewaagd lekker droog weertje
het is echt harken geblazen. maar toch in bijna 3 uurtjes weer 19 romeintjes en wat fragmenten bij mekaar weten te harken, laatst met de Deus (22 romeintjes) nu E track op zelfde veldje en dezelfde plek 19 dus

dus met wat meer diepgang gepakt dan met de DEUS , heb de equinox 800 omgeruild voor de DEUS, had ik niet moeten doen

maar de DEUS gaat ook heel goed op klein spul, met de discriminatie zo hoog met de DEUS moet je goed luisteren en de hoge felle piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiep (een goede piep hoort als een elektrische vonk)

tussen brompiepen (ijzerpiepen) uithalen voor mensen die op een romeins context zoeken is dat geen nieuws, het krioelt van het ijzer daar

"het is goed naar je moeder luisteren met de DEUS"
zoek wat vaker met de DEUS omdat mij in het verleden verbrijzelde schouder dat niet meer toelaat en dan is het een genot om met de DUES te zoeken of equinox 800, beide lekker draadloos , dus nu met E track als het niet te lang achter mekaar is en te kort achter mekaar is dat mijn nummer 1. (zo goed als alles wat op van mij op "ons forum" met de E track gevonden)
bijzonderheden: er zat weer een ½ denarius bij , eigenlijk raar de vorige ook al en ook veel follissen stuk terwijl er weinig puin ligt
gr Coinhunter Chris - Kerkrade