|
|
Het is nu 20 apr 2026, 13:28
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
vondsten van de laatste weken.
| Auteur |
Bericht |
|
Edwin
Geregistreerd: 23 feb 2018, 21:02 Berichten: 1044 Woonplaats: Lochem
|
 vondsten van de laatste weken.
Heb weer toestemming voor een paar nieuwe graslanden om te zoeken  dit zijn de vondsten van de laatste weken. Zit er nog iets interessant tussen om apart te plaatsen  ? bedankt en groetjes, Edwin
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 26 jun 2021, 12:51 |
|
 |
|
aureum
Geregistreerd: 20 okt 2018, 17:21 Berichten: 5283 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: vondsten van de laatste weken.
|
| 26 jun 2021, 12:59 |
|
 |
|
keossvin
|
Goed gevonden inderdaad, dat voorwerp rechtsonder ziet er er wel interessant uit !
Mvg Kevin
|
| 26 jun 2021, 13:03 |
|
 |
|
snoekbaars
|
Jij bent een bofkobt met je nieuwe velden. Goed gevonden. Gr, Snoekbaars
|
| 26 jun 2021, 13:23 |
|
 |
|
Edwin
|
bedankt voor de reacties ! bij deze nog wat betere foto's van het voorwerp rechtsonder Kevin .... groetjes, Edwin
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 26 jun 2021, 16:22 |
|
 |
|
keossvin
|
Edwin schreef: bedankt voor de reacties ! bij deze nog wat betere foto's van het voorwerp rechtsonder Kevin .... groetjes, Edwin Hoi Edwin, Ik bedoelde eigenlijk het voorwerp daarnaast, langwerpig met twee open zijdes. Excuus voor de onduidelijkheid. Ik heb overigens geen flauw idee wat het kan zijn en ben ook niet heel bekend met oude voorwerpen maar dat was het voorwerp wat voor mij het oudst oogt. Mvg Kevin
|
| 26 jun 2021, 16:28 |
|
 |
|
Edwin
|
Je bedoelt dan denk ik deze Kevin ? Misschien maar even apart plaatsen op het forum bedankt en groetjes ! Edwin keossvin schreef: Edwin schreef: bedankt voor de reacties ! bij deze nog wat betere foto's van het voorwerp rechtsonder Kevin .... groetjes, Edwin Hoi Edwin, Ik bedoelde eigenlijk het voorwerp daarnaast, langwerpig met twee open zijdes. Excuus voor de onduidelijkheid. Ik heb overigens geen flauw idee wat het kan zijn en ben ook niet heel bekend met oude voorwerpen maar dat was het voorwerp wat voor mij het oudst oogt. Mvg Kevin
|
| 26 jun 2021, 16:40 |
|
 |
|
keossvin
|
Edwin schreef: Je bedoelt dan denk ik deze Kevin ? Misschien maar even apart plaatsen op het forum bedankt en groetjes ! Edwin keossvin schreef: Edwin schreef: bedankt voor de reacties ! bij deze nog wat betere foto's van het voorwerp rechtsonder Kevin .... groetjes, Edwin Hoi Edwin, Ik bedoelde eigenlijk het voorwerp daarnaast, langwerpig met twee open zijdes. Excuus voor de onduidelijkheid. Ik heb overigens geen flauw idee wat het kan zijn en ben ook niet heel bekend met oude voorwerpen maar dat was het voorwerp wat voor mij het oudst oogt. Mvg Kevin Inderdaad Edwin, die bedoelde ik ! Ja dat lijkt me wel de moeite waard. Mvg Kevin
|
| 26 jun 2021, 16:43 |
|
 |
|
Edwin
|
Bedankt Kevin !  ik heb deze geplaatst met wat scherpere foto's. Ben benieuwd wat het kan zijn. groetjes, Edwin
|
| 26 jun 2021, 17:25 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|