|
|
|
|
|
|
Het is nu 20 apr 2026, 09:59
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Steentijd verrassing op de stortakker
| Auteur |
Bericht |
|
keossvin
|
 Steentijd verrassing op de stortakker
Ha forumgenoten,
Vandaag en gisteren wezen zoeken op een zanderige stortakker in Wes-Brabant. Qua metalen niet echt iets heel bijzonders gevonden maar gelukkig wel wat andere leuke dingen. Zag vanmorgen ineens een stuk vuursteen mooi uit de grond steken en zag al snel de bekende kenmerken, ik dacht het zal toch niet hè. En Jahoor een mooi werktuigje. Heb van niemand gehoord dat ze hier ook steentijd hebben gevonden dus zal wel mazzel zijn. De rest van de dag goed rond gespeurd waarna ik nog een micro kling en een ander vreemd object vond. Steentijd ben ik absoluut weg van en kon al niet wachten tot de mais eraf ging zodat ik eindelijk weer naar deze mooie objecten kon zoeken. Om dan uit het niets in een totaal andere omgeving óók deze vondsten te doen, tja dat is helemaal top natuurlijk.
Heb alles tevens apart gepost.
Mvg Kevin
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 18 jul 2021, 14:48 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7037 Woonplaats: Silversun
|
 Re: Steentijd verrassing op de stortakker
Hee Kevin flintstone geen verstand van maar wel spannende vondsten vraag het maar aan Barney  hier ook in de buurt een akker met dit soort stenen heeft een jacht kamp gestaan moet toch maar eens gaan kijken  kan natuurlijk niet achter blijven bij jullie ! gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 18 jul 2021, 15:11 |
|
 |
|
mj xp
|
 Re: Steentijd verrassing op de stortakker
|
| 18 jul 2021, 19:04 |
|