|
|
Het is nu 20 apr 2026, 05:42
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
Zoekers in overtreding.... Heel jammer
| Auteur |
Bericht |
|
Roozjee
Geregistreerd: 16 mei 2016, 19:45 Berichten: 1574 Woonplaats: Zuid Beveland
|
 Zoekers in overtreding.... Heel jammer
Heb geen foto ervan, maar..2 jonge gasten in een grijze Corsa zijn vanavond gesignaleerd terwijl ze in een kuil aan het zoeken waren waar archeologen net een paar dagen bodemonderzoek aan het opstarten waren, op het eiland Tholen. Ik hoop dat ze ook dit forum lezen, want jongens: DAT KAN EN MAG ECHT NIET....!! Hoe aanlokkelijk het ook lijkt, het is not done om archeologisch onderzoek te verstoren en te versieren, als jullie echt willen dat er een anti-detector wet komt, vooral zo doorgaan dan Ik kan hier heeeeel kwaad om worden... Grt Roger
|
| 09 sep 2021, 20:39 |
|
 |
|
Yvette&René
|
 Re: Zoekers in overtreding.... Heel jammer
Rotte piepers,dun schillen…
_________________ Groet Yvette & René
De aanhouder vindt!
|
| 09 sep 2021, 21:24 |
|
 |
|
John Duit
Geregistreerd: 28 sep 2018, 22:20 Berichten: 421 Woonplaats: Zeelandia
|
Ja dat is niet zo fraai maar moet bekennen dat ik vroeger ook wel wat stoute dingen heb uitgehaald met een zoekmaatje... Denk meerdere van ons maar eens met Roozjee, gewoon niet doen! 
|
| 09 sep 2021, 21:33 |
|
 |
|
Roozjee
|
Ja, ook ik ben wel eens per ongeluk( true story!) In een kuil gelopen met m'n detector, en na een paar minuten dacht ik: oeps, hier staan wel erg veel paaltjes met nummers ..bleek 11e eeuws veldonderzoek te zijn....lang geleden, dat wel..... Hoe dan ook, het is gewoon dikke anti reclame voor de hobby, niet oké Grt Roger
|
| 09 sep 2021, 21:56 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28320 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 09 sep 2021, 21:59 |
|
 |
|
Roozjee
|
Ijzertijd opgravingen..... Zou inderdaad leuk geweest zijn als er een handgranaat doormidden zou worden gespit, per ongeluk... 
|
| 09 sep 2021, 22:10 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28320 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 09 sep 2021, 22:48 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3866 Woonplaats: Noordgouwe
|
Roozjee schreef: ... in een grijze Corsa... Ik heb er 2 gehad... Echte "zoek" auto's 
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 10 sep 2021, 15:01 |
|
 |
|
aureum
Geregistreerd: 20 okt 2018, 17:21 Berichten: 5283 Woonplaats: Kerkrade
|
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 10 sep 2021, 15:13 |
|
 |
|
cees1955
|
Roozjee schreef: Heb geen foto ervan, maar..2 jonge gasten in een grijze Corsa zijn vanavond gesignaleerd terwijl ze in een kuil aan het zoeken waren waar archeologen net een paar dagen bodemonderzoek aan het opstarten waren, op het eiland Tholen. Ik hoop dat ze ook dit forum lezen, want jongens: DAT KAN EN MAG ECHT NIET....!! Hoe aanlokkelijk het ook lijkt, het is not done om archeologisch onderzoek te verstoren en te versieren, als jullie echt willen dat er een anti-detector wet komt, vooral zo doorgaan dan Ik kan hier heeeeel kwaad om worden... Grt Roger Als ik zoiets zie stap ik er gelijk op af Gr, Cees 
|
| 18 sep 2021, 13:44 |
|
 |
|
IamHenkel
|
Altijd zo jammer he, wanneer een paar het verpesten voor iedereen. En iedereen heeft waarschijnlijk wel is gezocht op plekken waar dit niet mag, veelal perongeluk. Maar dit kan inderdaad zeker niet.
Hopelijk worden ze herkent of vallen ze zelf door de mand.
|
| 18 sep 2021, 17:52 |
|
 |
|
Roozjee
|
Kreeg het via een collega door vorige week, hun auto hadden ze toen letterlijk verdekt weg gezet, bewust dus, maar heb geen idee of het bij die ene keer is gebleven Als ik er op dat moment zelf was geweest, Cees, dan... Grt Roger
|
| 18 sep 2021, 18:11 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|