|
|
|
|
|
|
Het is nu 20 apr 2026, 03:52
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Yvette&René
|
 Zoekdagje
Hoi zoekerts!
Afgelopen vrijdag samen met Yvette en goede zoekvriend Menno een gezellig dagje gezocht in de omgeving Hoorn (NH) We zitten hier in een bloembollengebied waarvoor in het najaar grasakkers worden doodgespoten voor de bollenteelt. Na de koffie met door Menno meegebrachte appeltaart op weg naar de eerste akker! Yvette had op donderdag al 3 akkers geregeld zodat we meteen konden beginnen! Daar aangekomen merkte ik dat ik m’n laarzen vergeten was dus Menno en Yvette alvast begonnen met zoeken en ik ff heen en weer naar huis…. Terug op het veld had Yvette al een prachtige middeleeuwse zilveren halve Reaal te pakken en Menno ook wat leuke dingetjes. Ikzelf vond een mooie18e eeuws zilveren knoop dus dat ging lekker! Na de tweede akker (niet veel) op de derde akker meer succes! Twee helaas slechte middeleeuwse munten,een apart klein middeleeuws biljoen muntje (plaats ik apart) en een dubbele stuiver Zeeland. Voor een ongeveer 5 uur zoeken 4x middeleeuws zilver en in totaal 7x zilver geen slecht resultaat! Uiteindelijk een topdag met interessante akkers waar we komende zomer na de bollenoogst samen met Menno zeker terugkomen!
Grtz Y&R
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Groet Yvette & René
De aanhouder vindt!
|
| 21 okt 2021, 21:38 |
|
 |
|
Yvette&René
|
 Re: Zoekdagje
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Groet Yvette & René
De aanhouder vindt!
|
| 21 okt 2021, 21:40 |
|
 |
|
speerpunt
|
 Re: Zoekdagje
Gaaf zeg 
|