|
|
Het is nu 05 maart 2026, 16:32
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 18 berichten ] |
|
Toch nog één keer terug naar Membruggen
| Auteur |
Bericht |
|
hannibal
|
 Toch nog één keer terug naar Membruggen
Nadat de stort van Alphen tot een einde was gekomen (na 6 jaar)vielen Alphen,De Ed en Hannibal in een diep gat. Willem van de akker niet.Die schakelde weer snel terug naar zijn eigen akker stand.Met die gouwe r''akker als voorlopig hoogtepunt. Met het heimwee van het graven en spitten in de grond hebben we maar besloten om weer een keertje naar Membrugge te rijden.Ook spraken we af om Adbas uit te nodigen. Eerst naar Uden om een bakkie te doen en onze gast op te pikken.Uiteraard hebben we ons vergaapt aan al zijn vondsten Op het forum zie je maar enkele vondsten van een persoon,maar als je dan bij die persoon thuiskomt,zie je zijn totale collectie.Veel toppers uit alle tijden.Prachtig gewoon. Na veel gepraat en veel koffie toch maar naar Membrugge.Veel verkeers-chaos rond Eindhoven. Eerst bovenop stofzuigen.Adbas meteen een mini-follis.En van het een kwam het ander. Was een pracht dag.Het spitten viel toch wel een beetje tegen.Was alweer een tijdje geleden. We kregen het zelfs zo warm dat de hempjes uitgingen.Het graven leverde slechts één mini-follis op.De rest is toch allemaal bovenop gevonden.Om zes uuur weer terug.Was weer een ouderwets gezellig uitje.Adbas ,Rene en Ed weer bedankt voor de leuke dag,ondanks dat ik zelf helemaal niets had gevonden.
gr Hannibal
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ gr Hannibal
|
| 20 apr 2009, 18:19 |
|
 |
|
bacchus
|
 Re: Toch nog één keer terug naar Membruggen
hoi hannibal was de red-bull op,maar wel weer een aantal intressante vondten grt jacob 
|
| 20 apr 2009, 18:21 |
|
 |
|
Ambianii
|
IK heb er gewacht 12 tot half 1....en ben toen maar afgedropen,had het nr. van Adje niet bij me....jammer!...wel leuk dat jullie een mooie dag hadden verder daar niet de detector uit de auto gehaald. Mvg Ambi
|
| 20 apr 2009, 18:23 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
ik zie jullie denken 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 20 apr 2009, 20:15 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
hahah mooi gevonden Bubbels,. ik vind het even goed wel jammer voor hun,.. grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 20 apr 2009, 20:35 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
vind ik ook Bert maargoed aan alles komt ooit een eind en er is nog zat te vinden in nederland en omstreken gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 20 apr 2009, 21:26 |
|
 |
|
speerpunt
|
Mooi verhaal en leuke foto's Han Groetjes rob 
|
| 20 apr 2009, 21:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Ambianii schreef: IK heb er gewacht 12 tot half 1....en ben toen maar afgedropen,had het nr. van Adje niet bij me....jammer!...wel leuk dat jullie een mooie dag hadden verder daar niet de detector uit de auto gehaald. Mvg Ambi we zijn om 8 uur vertroken uit alphen op naar adbas om half 2 waren we op de plek om tezoeken het was weer een lekker dag je uit zo zie je op een stort vindt je altijd wel wat ook als er veel gezocht is ad bas nog bedankt voor de koffie 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 20 apr 2009, 21:38 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
bubba schreef: ik zie jullie denken  leuk bubba han kan in alphen niks meer vinden hij had een zwaar weekend
Laatst bijgewerkt door de ed op 21 apr 2009, 00:51, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 20 apr 2009, 21:41 |
|
 |
|
Adbas
|
ontroostbaar zijn die mannen  komt dat ooit nog goed kunnen we niet gewoon, vanalles wat, diep in de grond stoppen ik stel m,n tuin beschikbaar 
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 20 apr 2009, 21:42 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
je tuin word er wel beter van 
|
| 20 apr 2009, 21:46 |
|
 |
|
Adbas
|
dat bedoel ik ed, die tuin kan in 2 midagen zijn omgespit 
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 20 apr 2009, 21:50 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4275 Woonplaats: leiden
|
Leuk verhaal mannen. Elke zoektocht is weer een avontuur  Willem vd (R)akker
|
| 20 apr 2009, 23:48 |
|
 |
|
hannibal
|
Bovenste beste forum-leden,zit maar niet te veel over ons in.Komt allemaal goed.We laten snel weer van ons horen. We hebben zeer genoten van het Limburgs landschap en ik meende dat Adbas een zoekdag in zijn achtertuin wilde organiseren,mocht ik eigenlijk niet verder vertellen.  gr Hannibal 
_________________ gr Hannibal
|
| 21 apr 2009, 17:45 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Knakworsten, Er is maar een echte Alphen!!!!!!!!!! Maar zo te zien hebben jullie toch weer vele Romeinse vondsten gedaan!!!!! Leuke foto's en vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 21 apr 2009, 20:34 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1654 Woonplaats: Noord-holland
|
Als jullie dat bergje op de achtergrond (Tumulus) effe afgraven, dan denk ik dat jullie meer aantreffen dan een follis  . Groeten, Nandus
|
| 23 apr 2009, 08:50 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
welke berg 
|
| 23 apr 2009, 20:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
hannibal schreef: Bovenste beste forum-leden,zit maar niet te veel over ons in.Komt allemaal goed.We laten snel weer van ons horen. We hebben zeer genoten van het Limburgs landschap en ik meende dat Adbas een zoekdag in zijn achtertuin wilde organiseren,mocht ik eigenlijk niet verder vertellen.  gr Hannibal  en han is het nog goed gekomen
|
| 28 sep 2009, 19:44 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 18 berichten ] |
|