|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 05:33
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
 Duits terpje
Hoi Gisteren een Duits terpje bezocht hier met twee collega’s. Paar uurtjes op gelopen en het was vooral erg gezellig met de boys. Leuk om te zien hoe ze alletwee tevreden terug in de auto stapten met een denarius een wat fibula’s. De ene collega heeft al wat meer ervaring en leuke vondsten, de ander vond een kapotte denarius wat wel gelijk z'n eerste echte oude vondst is. Ik had drie beschadigde exemplaren maar dat maakt me niks uit. Dit zijn vooral souveniertjes van een plaats waar we graag komen en goede herinneringen aan overhouden! Zodra we de mogelijkheid hebben keren we er zeker weer terug, het is maar tien minuten rijden van de haven waar we vaak liggen Ik vermoed dat ze waarschijnlijk alledrie Romeins zijn maar zal voor de zekerheid losse onderwerpjes maken. 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 28 aug 2024, 14:01 |
|
 |
|
_Koen_
Geregistreerd: 01 aug 2017, 12:41 Berichten: 449 Woonplaats: Limburg
|
 Re: Duits terpje
Ziet er uit als een geslaagde zoekdag. Mvg, Koen
|
| 30 aug 2024, 08:14 |
|
 |
|
radiohead
|
Ja het zijn gewoon gezellige uurtjes met een tweetal collega’s hier. Gisteravond viel er letterlijk een fibula uit m’n vondstentas toen ik het zaakje bij elkaar legde voor de volgende sessie. Rechtsonder een kniefibula geloof ik Het is gezellig en leuk en daar draait het allemaal om toch?!  Die vondsten vind ikzelf ook tof maar da’s voornamelijk als souveniertjes
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 30 aug 2024, 12:01 |
|
 |
|
speerpunt
|
Heerlijk zo,n trip , leuke vondsten 
|
| 30 aug 2024, 12:08 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 31 aug 2024, 09:47 |
|
 |
|
radiohead
|
Minelab Manticore
|
| 31 aug 2024, 20:53 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|