|
|
Het is nu 03 maart 2026, 17:22
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Daventria
|
 Paar uurtjes op het veld
Effe weet een paar uurtjes op het veld gelopen. Toch nog een mooie grote zilveren munt. Een 4 Groschen / pruisisch geld. En wel van voor 1800.
Mijn dag is weer goed!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Zoekt klein vind groots!
|
| 01 okt 2025, 16:41 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
 Re: Paar uurtjes op het veld
Mooie munt, ben benieuwd als hij schoongemaakt is. Ik zie dat de akker geploegd is en waarschijnlijk met groenbemesting is ingezaaid, nou dan heb je mazzel dat je mag zoeken van de boer, hier willen alle boeren het absoluut niet hebben hoor. Nou je kunt daar voorlopig nog wel ff vooruit lijkt mij. Succes Adri
|
| 01 okt 2025, 16:57 |
|
 |
|
Daventria
|
Adri Pieck schreef: Mooie munt, ben benieuwd als hij schoongemaakt is. Ik zie dat de akker geploegd is en waarschijnlijk met groenbemesting is ingezaaid, nou dan heb je mazzel dat je mag zoeken van de boer, hier willen alle boeren het absoluut niet hebben hoor. Nou je kunt daar voorlopig nog wel ff vooruit lijkt mij. Succes Adri Boeren mogen dat officieel ook niet toelaten. Maar bij bijna alle permissies die ik bij de boeren heb vinden ze het geen probleem. Maar dat verschilt nog steeds per boer.
|
| 01 okt 2025, 17:19 |
|
 |
|
Annezoekt
Geregistreerd: 01 okt 2022, 16:24 Berichten: 409 Woonplaats: Fryslan
|
ja mooi, hoop dat je m schoon krijgt. betere zoekdag dan ik had. 4 uren zoeken en 1 duit vinden maar ook dat hoort erbij groet Anne
_________________ Nokta Impact Nokta Legend Xp deus 2 Manticore
|
| 01 okt 2025, 17:34 |
|
 |
|
Daventria
|
Adri Pieck schreef: Mooie munt, ben benieuwd als hij schoongemaakt is. Ik zie dat de akker geploegd is en waarschijnlijk met groenbemesting is ingezaaid, nou dan heb je mazzel dat je mag zoeken van de boer, hier willen alle boeren het absoluut niet hebben hoor. Nou je kunt daar voorlopig nog wel ff vooruit lijkt mij. Succes Adri Meer durf ik er nu niet aan te doen.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 01 okt 2025, 19:01 |
|
 |
|
djdj
|
|
| 03 okt 2025, 17:08 |
|
 |
|
Detecto-searcher
|
Daventria schreef: Adri Pieck schreef: Mooie munt, ben benieuwd als hij schoongemaakt is. Ik zie dat de akker geploegd is en waarschijnlijk met groenbemesting is ingezaaid, nou dan heb je mazzel dat je mag zoeken van de boer, hier willen alle boeren het absoluut niet hebben hoor. Nou je kunt daar voorlopig nog wel ff vooruit lijkt mij. Succes Adri Boeren mogen dat officieel ook niet toelaten. Maar bij bijna alle permissies die ik bij de boeren heb vinden ze het geen probleem. Maar dat verschilt nog steeds per boer. Hier mocht ik het bij een boer op een toplocatie eerst niet  , later wel  , maar daarna toch weer niet  .
|
| 03 okt 2025, 17:32 |
|
 |
|
Toontje
|
Mooie munt Heb er zelf ook eens een gevonden. Mvg Toontje
|
| 04 okt 2025, 20:10 |
|