Vanavond even lekker op pad geweest met mijn detector naar een recreatiestrandje op een half uurtje rijden van mijn huis. Doorgaans rijd ik daar blind naartoe, maar vandaag ging het ietsje anders
Er was een omleiding i.v.m. een wegopbreking.
Sinds afgelopen weekeinde kan ik de banden van mijn auto verwisselen als het moet. Sinds vanmiddag weet ik ook hoe ik de remblokken van mijn auto moet wisselen..... daar draai ik mijn hand niet meer voor om.....

MAAR VRAAG ME NIET EEN ANDERE WEG TE NEMEN DAN IK GEWEND BEN
Kortom..... hopeloos verdwaald!

ghe BlonT he?!
Wat doorgaans een half uurtje rijden is werd nu 1.5 uur......
Anyhow.... eindelijk aangekomen op het recreatiestrandje eerst ff op het gras zitten ontstressen, nog een gezellige conversatie met een duiker gehad, die erg benieuwd was wat ik met die geigerteller moest op het strand.
en toen lekker het water in.
eerste vondst een kwartje tweede vondst een stuiver, beide guldengeld (wat hadden we toch een mooie munten). en daarna nog een lifetimesupply aan bierdoppen en treklipjes. Geen spannende vondsten dus..... tenminste.... dat dacht ik.
Thuisgekomen na een thuisreis waarmee ik jullie verder niet zal vermoeien draai ik op het bureau mijn vondstentas om. Manlief en kinderen doken er meteen bovenop.
HEY COOL roept mijn jongste dochter, ik denk " Nu komt het" waarop ze vervolgt: "deze bierdop is bijna nieuw"
Maar ben ff lekker uitgewaaid, it was a good excuse for being there!