|
|
Het is nu 20 apr 2026, 21:30
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
benjamino
|
 dag vondsten
hoi mensen, vandaag was weer een goede dag,een zilveren munt van 1637, twee Romeinse folis,en wat ufo's  munt plaats ik nog apart,en de ufo's ook. groetjes Benjamino,
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 21 jul 2010, 16:38 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: dag vondsten
Wat zijn die akkers bij jou dan snel zoek klaar zeg!! Hier waar ik zoek staat het mais er nog wel een maand of 1/2. Mooie buit man Dagobert
|
| 21 jul 2010, 16:51 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28321 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ benjamino,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nou dat ziet er goed uit,,,goed gewerkt daar hier bij ons begint het ook langzaam op gang te komen,gelukkig,maar ik hou niet van die lange strostoppels grt Chris ps deze thread kun je verplaatsen naar Dagtochten, zoekverhalen en dagvondsten.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 21 jul 2010, 20:59 |
|
 |
|
king
|
zitten mooie dingen bij Benjamino
_________________ de groetjes van king minelab safari,,tesoro tiger shark,,ace 250,,power magneet
neem ook eens een kijkje op onze site. http://metaaldetectieforum.nl/forum.php
|
| 22 jul 2010, 11:25 |
|
 |
|
Germanicus
|
Hoi Benjamino, Leuke vondsten... Is het mogelijk ook een foto met gegevens te plaatsen van het stukje metaal links boven met de knobbeltjes er op Al vast bedankt.  Germanicus.
_________________ MVG, Germanicus.
|
| 22 jul 2010, 12:05 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|