|
|
Het is nu 05 maart 2026, 03:54
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Bliiitz
|
 Enkele voorwerpen
Hallo iedereen,
het lijkt mij gepast om te beginnen met een korte voorstelling van mezelf. Ik ben een 23-jarige student geschiedenis uit België. . Tijdens de feestdagen heb ik van mijn vriendin enkele voorwerpen gekregen. Door de studierichting 'geschiedenis' is mijn geschiedkundige achtergrond voornamelijk afkomstig uit literatuur. Daarom hoopte ik dat jullie mij misschien iets meer zouden kunnen vertellen over deze voorwerpen.
Enkele vragen die spontaan in mij opkomen -Met welke voorwerpen hebben we hier te maken? -Volgens mijn vriendin zijn de voorwerpen afkomstig uit de middeleeuwen, klopt dit volgens jullie? -Zijn de voorwerpen authentiek, of zijn het mogelijk vervalsingen? -Uit welke periode stammen de voorwerpen? -Wat was hun functie? -Hoe bewaar/behandel/... ik ze het beste? -...
Ik hoop dit als het prille begin van een verzameling te beschouwen, maar zoals eerder gezegd ken ik er bijzonder weinig van. Ik besef dat de mogelijkheid bestaat dat de bovenstaande vragen amateuristisch overkomen, alvast mijn excuses daarvoor. Op dit forum hoop ik al vast een en ander bij te leren!
Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Bliiitz.
P.S. Sorry voor de verschrikkelijk bijgewerkte afbeeldingen. Het lijkt erop dat ik evenveel ken van foto's verkleinen dat van deze voorwerpen!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 dec 2010, 23:31 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
 Re: Enkele voorwerpen
Hallo Bliiitz, en allereerst van harte welkom hier op het forum!
Ikzelf kan je geen antwoord geven op jouw vragen, maar het lijkt me dat je snel antwoord van iemand zult krijgen. Als liefhebber van geschiedenis kun je hier op het forum jouw hart ophalen, er is hier zat te lezen en te bekijken.
Veel lees- en postplezier toegewenst!
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 27 dec 2010, 23:44 |
|
 |
|
XpSven
Geregistreerd: 16 apr 2010, 11:13 Berichten: 2016 Woonplaats: Lanaken (Oost-Limburg °België° )
|
2 gespen en een ridderpendant???
_________________ I always say: " Who doesn't search, shall find nothing "
|
| 27 dec 2010, 23:45 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Hallo Bliiitz, Welkom op dit forum! Als geschiedkundige kun jij zeker je "ei" hier kwijt. Uiteraard veel lees- en postplezier gewenst. Groeten uit Emst Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 27 dec 2010, 23:49 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Ha die Bliiitz. welkom in ons midden  fijne tijd gewenst hier op het forum Mooi spul wat je ons hier laat zien,  ..maar als je een determinatie wil zal je ze appart moeten plaatsen,..we kunnen ze nooit in de juiste rubriek plaatsen als ze met de drie bijelkaar staan,dus graag in het vervolg appart plaatsen AUB, alvast bedankt ik zal eens kijken of het te splitsen valt iets voor Hester mischien ik kan er niet aan mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 28 dec 2010, 12:27 |
|
 |
|
Bliiitz
|
Alvast bedankt voor de reacties!
Mijn excuses voor het niet opdelen van de items. Ik zal ze proberen te plaatsen in de sectie waartoe het behoort.
Groeten, Bliiitz
|
| 28 dec 2010, 13:00 |
|
 |
|
Hans1971
|
viewforum.php?f=208Probeer ze hierin te zetten, na een juiste dtm zullen ze verplaatst worden naar de juiste rubriek. Welkom hier 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 28 dec 2010, 13:04 |
|
 |
|
Maurits
|
Welkom hier, have a nice time!
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 28 dec 2010, 21:01 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|