|
|
|
|
|
|
Het is nu 20 apr 2026, 21:17
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
vondsten van vrijdag en zaterdag (3uurtjes)
| Auteur |
Bericht |
|
bacchus
|
 vondsten van vrijdag en zaterdag (3uurtjes)
hallo allemaal
ik heb gisteren het genoegen met criss en leo mee te gaan. net over de grens niet veel gevonden,maar wat ik gevonden heb was leuk en ook een gezellige avondt. foto.1 is vrijdag avondt ook zaterdag een uurtje gezocht net voor de grens met veel regen en veel kogels toch een aantal romeintjes gevonden mogelijk ook een keltje ik heb ze geprobeerdt schoon te krijgen maar? sleets kijk zelf maar foto 2 +3 zaterdag middag grt jacob
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 06 jun 2009, 16:48 |
|
 |
|
yabba
Geregistreerd: 15 maart 2009, 21:48 Berichten: 59 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: vondsten van vrijdag en zaterdag (3uurtjes)
hallo Jacob je mag zeker niet klagen groeten Yabba
|
| 06 jun 2009, 17:01 |
|
 |
|
bikernico
|
Mooie vondsten Jacob 
|
| 06 jun 2009, 21:59 |
|
 |
|
aureum
|
mooi loden soldaat kerel......het was weer even lachen....maar er was niet veel meer vrij....hebben meer rond gereden dan gezocht...... tot de volgende keer.. ps: van de muntjes kan ik ook niks maken mvg leon
|
| 08 jun 2009, 12:13 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Hallo Jacob, fantastische vondsten, je mag zeker niet klagen. vooral dat soldaatje is leuk Gr, Smits
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 02 okt 2010, 19:53 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|