|
|
Het is nu 21 apr 2026, 00:52
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
Dagje gevist met Mart Hofman/leuk wapen gevonden
| Auteur |
Bericht |
|
Maurits
|
 Dagje gevist met Mart Hofman/leuk wapen gevonden
Vandaag een dagje gevist met Mart dubbele lol gehad dat op zeker. Mart moest tot vier keer toe mijn magneet redden. Na afloop nog een biertje gedronken met Bennie.
Naast de (onvermijdelijke) handgranaat, messen, spijkers en troep had ik een mooie schaats terwijl de ijssel niet eens dichtvriest in de winter.Wel een toppertje nl een wapen (mogelijk huisvlijt) een scherpe drie puntige punt in een stuk hout. Mogelijk 16e eeuw. Wie heeft een referentie?
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 16 okt 2010, 20:26 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Dagje gevist met Mart Hofman/leuk wapen gevonden
zo de pri maak is wat meer foto s
of ben je mooi ik bedoel moe
ps nog wat touw kunnen vinden
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 16 okt 2010, 20:30 |
|
 |
|
Maurits
|
Er zat een touw aan de magneet Ed... Foto's zijn een beetje moeilijk bij dit licht morgen overdag maak ik nieuwe foto's. De punt is driehoekig in doorsnede.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 16 okt 2010, 20:33 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
wat is het ijzer of hout ijzer met hout
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 16 okt 2010, 20:36 |
|
 |
|
Maurits
|
Handvat is hout Ed wel een harde soort dus ik hoop dat het stuk te redden is.
|
| 16 okt 2010, 20:41 |
|
 |
|
melpatcindy
|
toch weer lekker weggeweest maurits , en een leuk mesje gevonden gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 16 okt 2010, 21:18 |
|
 |
|
Maurits
|
Zo is dat Ed...een leuke dag en die nemen ze ons niet meer af...het voorwerp is geen mesje op de foto is het niet duidelijk te zien maar het is denkelijk een steekwapen. Ik maak morgen bij daglicht mooiere foto's.
|
| 16 okt 2010, 22:04 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi Maurits Varkensdoder/veedoder  ik zeg maar wat mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 16 okt 2010, 22:08 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Hoi Maurits, we hebben zeker erg veel gelache  . ook erg lullig dat dikkie belde ( die in Ridderkerk zat)dat we op verkeerde plek aan het vissen waren. Daar hed ik even 'kortsluiting'van gekregen  . Morgen gaat ik de sleutels reinigen en er wat foto's van plaatsen. @ Ben, was nog erg gezellig dat je langs kwam, en nog bedankt  , mocht je keer tijd en zin hebben, kom gerust eens langs Groeten, Mart
|
| 16 okt 2010, 23:26 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7595 Woonplaats: Deventer
|
Maurits schreef: Vandaag een dagje gevist met Mart dubbele lol gehad dat op zeker. Mart moest tot vier keer toe mijn magneet redden. Na afloop nog een biertje gedronken met Bennie.
Naast de (onvermijdelijke) handgranaat, messen, spijkers en troep had ik een mooie schaats terwijl de ijssel niet eens dichtvriest in de winter.Wel een toppertje nl een wapen (mogelijk huisvlijt) een scherpe drie puntige punt in een stuk hout. Mogelijk 16e eeuw. Wie heeft een referentie? De ijssel bevroor wel degelijk vroeger hoor!!!!!!,kijk maar. Dus misschien een prikstok voor de slee.
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 17 okt 2010, 12:11 |
|
 |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
Maurits schreef: Vandaag een dagje gevist met Mart dubbele lol gehad dat op zeker. Mart moest tot vier keer toe mijn magneet redden. Na afloop nog een biertje gedronken met Bennie.
Naast de (onvermijdelijke) handgranaat, messen, spijkers en troep had ik een mooie schaats terwijl de ijssel niet eens dichtvriest in de winter.Wel een toppertje nl een wapen (mogelijk huisvlijt) een scherpe drie puntige punt in een stuk hout. Mogelijk 16e eeuw. Wie heeft een referentie? Ik heb toen ik klein was een keer meegemaakt dat de ijssel dichtgevroren was,het kan dus wel.
|
| 17 okt 2010, 14:17 |
|
 |
|
dikkie
|
Sorry Mart 
|
| 17 okt 2010, 19:18 |
|
 |
|
Maurits
|
Peter en Leonardo dank...
|
| 17 okt 2010, 19:20 |
|
 |
|
bennie
|
|
| 17 okt 2010, 23:44 |
|
|