|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 01:44
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Weer wat scherfjes van de stort
| Auteur |
Bericht |
|
archeonist
|
 Weer wat scherfjes van de stort
Toch weer wat leuke scherfjes gevonden. Dit keer veel last gehad van de regen. Ook wat ijzer meegenomen en ik dacht zelfs dat ik een ijzeren sleutel te pakken had, helaas bleek het een deurklink  Dat blauwe scherfje is niks volgens mij maar hij kleurt wel mooi 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 15 nov 2010, 21:01 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Weer wat scherfjes van de stort
 was wel spannent zo deurkling
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 15 nov 2010, 21:16 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
ligt veel terra , van goede kwaliteit was geen arme romein daar 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 15 nov 2010, 21:17 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Zoals Johan al aangaf: mooie kwaliteit T.S. en totaal niet verschraald. Super Archeo, gewoon door blijven gaan en misschien kun je iets wat completer maken al zal dat op een stort niet echt meevallen . Heel veel succes 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 15 nov 2010, 21:43 |
|
 |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
mooie scherfjes erbij alles bewaren 
|
| 15 nov 2010, 21:51 |
|
 |
|
archeonist
|
de ed schreef: :oooo was wel spannent zo deurkling Ed dat was de spannendste deurklink uit mijn leven Legionair schreef: Zoals Johan al aangaf: mooie kwaliteit T.S. en totaal niet verschraald. Super Archeo, gewoon door blijven gaan en misschien kun je iets wat completer maken al zal dat op een stort niet echt meevallen . Heel veel succes  Henk ik heb alle stukken en stukjes sigillata van de afgelopen tijd voor me op tafel liggen, maar helemaal niets hoort tot nu toe bij elkaar. We zoeken gewoon lekker verder 
|
| 15 nov 2010, 23:08 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|