|
|
Het is nu 20 apr 2026, 22:53
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 18 berichten ] |
|
Dagje magneten met Bennie en mijn zoon
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Dagje magneten met Bennie en mijn zoon
Beste medezoekers,
Nadat ik een pb van Bennie had gekregen of ik zin had om vandaag te gaan magneetvissen, ben ik met mijn zoon de Flevopolder uit gereden. Aangekomen bij Bennie zijn we met de boot naar het oude gedeelde van de stad gevaren. En daar hebben we de hele dag onze magneten overboord gegooid. Helaas waren de ijzergoden niet met ons gezind. De hele dag alleen maar oud ijzer wat alleen maar naar de schoothandelaar kan.
Na afloop hebben we nog een pilsje gepakt om de teleurstelling even weg te drinken. En we vertelde tegen elkaar dat we vandaag maar van anderman vondsten moeten genieten.
Tot mijn grote verdriet heb ik ook nog mijn magneet kapot gegooid tegen een stalen balk die langs de kade stond. Mart zal wel weer blij zijn met mij??
Al met al een heel gezellige dag gehad. Veel gelachen, gelukkig weinig regen.
Bennie, Was top man!!!
Dagobert
|
| 26 feb 2011, 20:27 |
|
 |
|
Maurits
|
 Re: Dagje magneten met Bennie en mijn zoon
Citaat: gelukkig weinig regen Wij waren in Oldenzaal vandaag...onderweg heftige stortregens gehad...we zeiden nog dat de weergoden een offer nodig hadden.  Met geen regen had je wel mazzel dan. Magneet doormidden of niet?
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 26 feb 2011, 20:37 |
|
 |
|
dagobert
|
Maurits schreef: Citaat: gelukkig weinig regen Wij waren in Oldenzaal vandaag...onderweg heftige stortregens gehad...we zeiden nog dat de weergoden een offer nodig hadden.  Met geen regen had je wel mazzel dan. Magneet doormidden of niet? Helemaal door de midden. Moet nu een nieuwe schijf kopen bij Mart. De rest heb ik nog. Stortregen?? Niets van gemerkt? Dagobert
|
| 26 feb 2011, 20:39 |
|
 |
|
sjoho
|
We kunnen het helaas niet afdwingen Dago  . Maar ik neem aan dat je in elk geval een leuke dag hebt gehad met Bennie  en dat is ook wat waard. ik ben ook een keertje met Bennie meegeweest en vond het erg leuk om mee te maken. en uiteraard toen zijn klotendolk in het echt kunnen aanschouwen. hoe is het daar nu trouwens mee, Bennie?
|
| 26 feb 2011, 20:40 |
|
 |
|
Hans1971
|
Kan niet altijd feest zijn Dago. Balen dat jeje magneet kapot gegooid heb. In principe heb je enkel de magneet nodig, de buis en touw heb je al. Gaan we toch wat moois bovenhalen bij Ed zijn 2e huis. Voordat we naar de zoekdag gaan. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 26 feb 2011, 20:41 |
|
 |
|
Maurits
|
Die magneten zijn broos en kunnen niets hebben...eigenlijk moet er een soort guard overheen.  Ik ken het, ik sloeg er een kapot onder een brug tegen de muur ook twee stukken.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 26 feb 2011, 20:43 |
|
 |
|
dagobert
|
Dank voor de reactie mannen. @Sjoho, Klotendolk ligt nou ik de droog vriezer? Vriesdroog? Bennie zal het je wel zeggen. Hij zal zo wel online komen? @ Hans, Inderdaad alleen maar de magneetschijf nodig. Vraag me af wat dat gaat kosten? Heb niet meer zo veel poen. @ Maurits, Had de magneet al een aantal keren tegen een muur, brug, enz,....gegooid. Maar hij bleef heel. Vandaag net even verkeerd geraakt denk ik? Dagobert
|
| 26 feb 2011, 20:48 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Das zwaar klote dago Hans1971 schreef: In principe heb je enkel de magneet nodig, de buis en touw heb je al. Das een hele slimme Hans  , komt wel goed dago  , maken 'm gewoon weer compleet. groeten, Mart
|
| 26 feb 2011, 20:51 |
|
 |
|
Hans1971
|
dagobert schreef: Heb niet meer zo veel poen. Verkoop je je kaartje voor Engeland toch gewoon. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 26 feb 2011, 20:54 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 26 feb 2011, 21:02 |
|
 |
|
Maurits
|
Citaat: Vandaag net even verkeerd geraakt Ja als je het ding net onder een verkeerde hoek gooit en de wet van Murhpy is van kracht dan is er geen houden aan...
|
| 26 feb 2011, 21:03 |
|
 |
|
dagobert
|
Maurits schreef: Citaat: Vandaag net even verkeerd geraakt Ja als je het ding net onder een verkeerde hoek gooit en de wet van Murhpy is van kracht dan is er geen houden aan... Ik zag hem helemaal uit elkaar spatten. Heb alleen nog een helft over. Dus kon nog een tijdje door gooien. Vraag me toch af waar Bennie blijft?? Of zal ie in slaap zijn gevallen??  Want vanaf een boot werken is enorm zwaar. Dat gewibbel!! Dagobert
|
| 26 feb 2011, 21:09 |
|
 |
|
bennie
|
Hier ben ik, eerst moffrikaans voetbal gekeken. Lekker daggie gehad met dago en zoon, maar helaas weinig vondsten. Ik baal altijd als mensen meegaan en niets vinden Zoveel oud ijzer dat we de boot tussentijds moesten lossen, dat eind terugzwemmen is ook niets. Vanuit de boot magneetvissen is een stuk zwaarder dan vanaf de wal Maar we hebben het overleeft.
|
| 26 feb 2011, 21:29 |
|
 |
|
Hans1971
|
In ieder geval een leuke dag gehad. Maar wat je zegt is waar, je hoopt altijd dat de ander met wat leuks naar huis gaat, 
|
| 26 feb 2011, 21:32 |
|
 |
|
Hans1971
|
|
| 26 feb 2011, 21:33 |
|
 |
|
MDgek
|
Tipje:een leeg colablikje om je magneet vouwen scheelt afbrokkelen. is daarmee makkelijk te vervangen indien nodig.
_________________ groet, Rich
Faber quisque fortunae suae
|
| 26 feb 2011, 21:34 |
|
 |
|
dagobert
|
bennie schreef: Hier ben ik, eerst moffrikaans voetbal gekeken. Lekker daggie gehad met dago en zoon, maar helaas weinig vondsten. Ik baal altijd als mensen meegaan en niets vinden Zoveel oud ijzer dat we de boot tussentijds moesten lossen, dat eind terugzwemmen is ook niets. Vanuit de boot magneetvissen is een stuk zwaarder dan vanaf de wal Maar we hebben het overleeft. Maak jij je nou niet druk dat we niets hebben gevonden. Alleen de uitnodiging is voor mij al meer waard dan een oud stuk ijzer  Moet je toch alleen maar schoon maken Volgende keer een volgboot om het ijzer in te gooien Bennie Dagobert
|
| 26 feb 2011, 21:35 |
|
 |
|
bennie
|
Die volgboot is een goed idee 
|
| 26 feb 2011, 21:41 |
|