|
|
|
|
|
|
Het is nu 21 apr 2026, 07:31
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Vondsten van 2 dagen zoeken
| Auteur |
Bericht |
|
deepscandd1400
|
 Vondsten van 2 dagen zoeken
Hallo Allemaal,
We werden opgebeld door de boer met de vraag zoeken jullie nog een plekkie, natuurlijk het mais staat hier nog op het land. Je gelooft het niet een pas ingezaaid landje, ik vroeg nog weet je het zeker maar het was geen probleem, als jullie daar lopen komen de ganzen tenminste niet want die vreten de boel kaal.
Na 11 muntjes de eerste zilveren alleen ik zag al dat er een breuk inzat en jawel het brak gelijk in stukken, een 2 stuiver holland 1616. Daarna zilver dubbeltje 1874, en toen 2 x zilver knoopje groot en klein met dezelfde bloemmotief. Verder een koper mesheft, halve maan koper met 3 gaatjes, musket kogels 2 gebogen hendels versierd, koperen hart, loden flessenhals, grote gesp, 2 verschillende knop gewichten en nog meer.
Zie de foto's groeten Deep
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 04 sep 2011, 19:40 |
|
 |
|
MARK.
Geregistreerd: 01 nov 2010, 18:07 Berichten: 343 Woonplaats: Op de prairie van Limburg
|
 Re: Vondsten van 2 dagen zoeken
Ik zou die boer een fles Bols brengen. 
|
| 04 sep 2011, 19:42 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
 Re: Vondsten van 2 dagen zoeken
Daar wil ik zeker wel 2 dagen voor zoeken  Mooie vondsten en zo veel zilver = TOP  Mooie gesp ook  lekker bezig geweest 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 04 sep 2011, 19:43 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|