|
|
|
|
|
|
Het is nu 21 apr 2026, 07:30
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
gezocht met een naamgenoot
| Auteur |
Bericht |
|
sjoho
|
 gezocht met een naamgenoot
vandaag met Pegasus22 op pad geweest. We hadden elkaar al diverse keren via PB gesproken en de plannen om samen te zoeken lagen er al een tijdje. We hadden afgeproken in de buurt van Joure, waar veel terpaardelandjes zijn. We begonnen op een megagroot stuk met diverse akkers aan elkaar. Op een bepaald moment kwamen we de bekende terpaardescherven tegen en hebben we een tijd lopen zwaaien. De vondsten bleven echter achterwege. Uiteindelijk zijn we uitgeweken naar een ander stuk land, waar ik al eerder toestemming had geregeld. Hier kwamen gelukkig wel wat muntjes vanaf. Helaas niet zo oud als we hadden gehoopt. Wel lekker gezocht en het was erg gezellig. Ben blij met de 2 dubbeltjes die ik gevonden heb. Ik spaar deze op jaartal en beide jaren had ik nog niet  (heb nu 40 verschillende jaren tussen 1825 en 1941) Sjoerd
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 06 nov 2011, 19:37 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
 Re: gezocht met een naamgenoot
Mooi Sjoerd(s), voor dat zilver doe je het toch hé? 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 06 nov 2011, 21:26 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|