|
|
Het is nu 04 maart 2026, 12:42
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
pinkeltje:11-mrt : 2 testdagen en met succes
| Auteur |
Bericht |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
 pinkeltje:11-mrt : 2 testdagen en met succes
Afgelopen week de goldmaxx power v4 binnen gekregen. de Md ligt lekker in de hand,en goed uitgebalanceerd. voordat ik ging zoeken eerst van alles aan info gelezen over de instellingen. en wat tips van wolvie gekregen (daarvoor mijn dank).
afgelopen week een aantal uurtjes op de akker rond gezwaaid.het eerste uurtje was een ramp,ik graafde op alles wat een goede toon gaf puur om te kijken wat welk materiaal een bepaalde toon geeft. giga veel groot ijzer en veel cokes en uluminium snippers. nadat ik de tonen een beetje begon te herkennen ging het natuurlijk stukken beter,alleen de grote stukken ijzer kwam naar boven. maar tussen al die zooi ,bleef de goldmaxx maar pingelen. de ene na de andere koper scherfjes kwamen naar boven.en tussen al die zooi toch wat muntjes ertussen uit kunnen plukken. niet bijsterd veel maar toch.. (eerste drie foto's zijn van de akker)
vanmorgen de tweede ronde gedaan. de zomer komt er weer aan dus dat houd voor mij in .sportveldjes en bospaden afstropen,en alle andere onmogelijke plekken. ik besloot naar een groot speelveld te gaan waar ik met de tejon amper nog wat vond,alleen nieuwe aanvoer van eurogeld vond ik er nog.
dus md aangezet,aan ijzer had ik nu geen behoefte,(ik zocht immers naar munten en sieraden) dus de iron volume dichtgedraaid. en treshold op 7 gezet. na drie uurtjes zoeken had ik eens de buit bekeken.ppffff heb ik dit allemaal laten liggen met de tejon??????? dat je iets laat liggen oke...maar zoveel........ (foto's 4 t/m 8)
al met al ben ik dik tevreden over de Xp..dat beloofd wat van het zomer...
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 11 maart 2012, 13:03 |
|
 |
|
pinkeltje
|
 Re: pinkeltje:11-mrt : 2 testdagen en met succes
en nog een paar. 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 11 maart 2012, 13:04 |
|
 |
|
pinkeltje
|
en de laatste foto's 
|
| 11 maart 2012, 13:05 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Mooi gevonden pinkeltje,naar idee he dat je zoveel hebt laten liggen  dat heb ik ook eens gehad. 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 11 maart 2012, 13:26 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dat je iets laat liggen oke...maar zoveel........ (foto's 4 t/m 8) ja dat wist ik wel moet je maar is op letten wie met deze md loopt vind ook meer is een top md voor zijn geld  en bij jou in de hand word hij top jij wil leren en alles er uit halen wat er in zit
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 11 maart 2012, 13:38 |
|
 |
|
Russell
|
Kijk aan....heel mooi.Nu heb je een echte stofzuiger hoor....ha,veel success ermee en welkom bij de xp club!! 
|
| 11 maart 2012, 18:06 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Ik liep vandaag op een akker met mijn Tejon en na mij liep Rene Verhoef er nog even overheen met zijn e trac.  Niet te geloven wat die er nog uithaalde en ik dicrimineer echt niet te hoog hoor. Dus komt er binnenkort een ander detector bij Ceeessiiee Nou je hebt nog even wat na te lopen Pinkel 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 11 maart 2012, 19:28 |
|
 |
|
pinkeltje
|
ik heb inderdaad aardig wat na te lopen cees.... alleen snap ik niet waarom de tejon zoveel liet liggen. aan de instellingen lag het niet,ook niet de manier waarop ik zoek.
|
| 11 maart 2012, 19:44 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
[quote="pinkeltje"]ik heb inderdaad aardig wat na te lopen cees.... alleen snap ik niet waarom de tejon zoveel liet liggen. ik wel nou niet allemaal zo goede kopen dan vind ik niks meer 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 11 maart 2012, 19:48 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|