|
|
Het is nu 22 apr 2026, 03:41
|
| Auteur |
Bericht |
|
viros
|
 ENGELANDVAARDERS 2008
Wij zijn terug,
Héél slecht weer!!! Héél slechte vondsten!! { op een paar na,,3x goud 1 x hammerd 1x mooie fibel en nog een paar!!!} Slechte organisatie aldaar!! Gezellig?????? hoor dat maar van de rest!!
mvg Edje
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 08 sep 2008, 21:54 |
|
 |
|
viros
|
 Re: ENGELANDVAARDERS 2008
en
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 08 sep 2008, 21:54 |
|
 |
|
viros
|
en
|
| 08 sep 2008, 21:55 |
|
 |
|
viros
|
en er volgen er nog meer,
|
| 08 sep 2008, 21:56 |
|
 |
|
Ambianii
|
sorrie, ik weet nou niet of ik moet lachen  ........of huilen Laat me niet zo lang in spanning man!!!!!!!!!!!!! Mvg Ambiiiiiiiiiiiii 
|
| 08 sep 2008, 21:56 |
|
 |
|
viros
|
Wij hebben héél véél gelachen, ondanks een paar tegenvallers
Maar 3x goud met de goldrush aldaar hebben we geen klagen, ja, ik heb ook weer geluk mogen hebben Foto's volgen nog en rest van de verhalen van anderen engelandvaarders en een mooie busschauffeuse!!!
mvg Edje
|
| 08 sep 2008, 22:34 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
gezelligheid boven alles!
Ben zeer benieuwd naar jullie vondsten!
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 08 sep 2008, 22:36 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
_________________ Soms...........
|
| 08 sep 2008, 23:52 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 09 sep 2008, 00:16 |
|
 |
|
Highlander
|
....ik geloof dat wanneer er niet zulke toffe jongens  mee gegaan waren ik meer dan alleen slechte zin zou hebben,waarschijnlijk zou ik één van de engelse organisatoren modder hebben laten proeven  aan het weer kun je niets doen, maar als de Weekend Wanderers organisatoren schrijven dat we "rolled fields" zouden krijgen dan ga ik er van uit dat dat ook zo is, DUS NIET! ik ben één van de gelukkigen die tenminste iets gevonden hebben(2 bronze en één zilveren munt), gelukkig was het zondagavond droog waardoor we een kampvuur hebben kunnen maken dit was onwijs gezellig en maakte een deel weer goed! Op het minelab forum schrijven ze ook alleen maar negatief hierover!!!!! Ik heb daar een tip gekregen om naar rally's te gaan die door Minelab georganiseerd zijn, die kunnen zich niet permitteren om hun beloftes niet waar te maken!! Nogmaals hartelijk dank aan iedereen die meegegaan zijn voor de zonnige kant in het regenachtige Ridgeway gr. highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 09 sep 2008, 09:24 |
|
 |
|
Adbas
|
vanmorgen opgestaan met kuiten alsof ik een maraton had gelopen. een beetje afgebrand waarschijnlijk door het kruipen door de modder. hier is het ,t mooiste weer v/d wereld. wij hebben het slechter getroffen. edje, die het prima geregeld had  , had gelukkig nog voor een googelaar gezorgd en een midden 40 jarige hoogblonde, iet wat te veel opgemaakte buschaufeuse. deze vakkundige dame kon niet alleen goed sturen maar als haar zwoele stem bij de ,,rookpauze,, door de bus galmde met de mededeling ,,heren wij gaan even pauzeren en als u wilt kunt u ook uw zakje legen, deed dit menig mannen hart sneller kloppen. de vondsten...bullets and more fucking bullets..veel engelsen hielden het snel voor gezien. dat viel dus erg tegen. de goldrush maakte wat goed en zelf had ik een ,,onooglijk, lijkend omegafibeltje. ik was 1 van de lucky ones.aan het weer kun je niets doen, de organi satie wat ,,bagger,, maar er is veel gelachen en de prachtigste verhalen werden verteld. de sfeer en de lui die mee waren maakten alles goed. ik wilde dit eens meemaken en ga ik weer eens mee???zeker weten groet ad
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 09 sep 2008, 10:26 |
|
 |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2627 Woonplaats: linschoten
|
Hallo luitjes, ik wil Edje en diegene die deze trip hebben georganiseerd even bedanken voor hun inzet en tijd die ze erin hebben gestoken. Edje en wie dan ook, TOPPIE geregeld en bedankt. Verder was het heel gezellig, vooral de avond van het knallende kampvuur. Nu even mijn gal spuwen op de WW organisatie, dat was net als het zoekterrein BAGGER en nog eens BAGGER guus
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 09 sep 2008, 11:34 |
|
 |
|
Freelander
|
Ondanks het slechte weer, een nog slechtere organisatie (van de rally), en weinig vondsten heeft het bij mij toch een onvergetelijke indruk achter gelaten. Het was beregezellig en als er volgend jaar een andere rally (geen WW  ) bezocht gaat worden, dan zou ik er graag weer bij zijn. Ik wil graag Ed bedanken voor de organisatie, want aan hem heeft het zeker niet gelegen. Peter.
|
| 09 sep 2008, 11:43 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja adbas highlander het waren weinig vondst ik vondt zelf nog wel 18 muntjes maar die waren slecht of ze waren nog geen 200 jaar out wij waren met ze vieren en hebben maar 2 romeinse muntjes gevonden maarja het was lekker nat en gezellig wat een veld zech 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 09 sep 2008, 12:34 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
|
| 09 sep 2008, 12:58 |
|
 |
|
dagobert
|
Ik zeg niets meer. Ik kan alleen nog maar aan Josje denken  Ze heeft me letterlijk gevraagd of ik hem er even in wilde duwen. En dat ik mijn zakje even mee mocht nemen. En tot overmaat van ramp vertelde ze dat ze heel wat kon hebben!!!!! :oops:  Joh,wat heeft die Josje mij toch een hoop gevraagd zeg! Ik ben al lang blij dat ze s,morgens niet eens langs is geweest op kamp Holland,Belgie en Friesland. Dan waren de tenten gelijk hoog genoeg om rechtop in te staan. Al met al vond ik het een reuze gezellig weekeind om niet snel te vergeten. We waren met een hele leuke ploeg en zou dat graag nog eens over willen doen. Met of zonder vaseline De vondsten waren dit jaar zeker niet om over naar huis te schrijven dus bij deze................................... De organisatie in Engeland heeft naar mijn idee alleen maar zijn zakken gevuld. Dit was ik ook niet gewend van de WW. Normaal is er een live band en betere fasiliteiten. Met een woord. Zwaar kloten dus! Ik hoop dat we voor volgend jaar een betere rally krijgen. Minder regen,minder modder,meer vondsten en dezelfde Engelandvaarders en Josje onze busschaufeur. Ik wil iedereen die mee is gegaan naar Engeland hartelijk bedanken voor dit gezellige weekeind. Tot volgend jaar. Dagobert
|
| 09 sep 2008, 13:25 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 09 sep 2008, 13:44 |
|
 |
|
Freelander
|
Voor een kleine impressie van de omstandigheden daar: http://www.mlotv.com/view/390/wantage-2008/Ze hebben er zelfs een stemmig muziekje bij gezet. Peter.
|
| 09 sep 2008, 14:13 |
|
 |
|
Dax
ERELID
|
Beregezellig weekend waar ik nog dikwijls aan ga denken  , fijn dat ik nu ook weer wat meer gezichten op forumnamen kan plakken ... Edje nogmaals bedankt voor de organisatie  , Dagobert voor de leuke intermezzo's  alle anderen voor de gezelligheid Volgend jaar hopelijk opnieuw ( met Josje  ) Groeten, Dax
|
| 09 sep 2008, 14:27 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
jammer jongens dat jullie zo,n klote weer hebben gehad zo te horen hebben jullie toch nog wat plezier gehad en hoop voor jullie volgend jaar beter 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 09 sep 2008, 15:21 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28326 Woonplaats: Kerkrade
|
he mannen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja tegenwoordig kunnen we veel ,maar op het weer hebben we nog weinig impact op helaas maar samenhang en gezelligheid maakt een hoop goed en dat heb je wel in de hand edje heeft het goed voor mekaar gekregen,complimenten naar jouw kant ik vind het jammer dat ik niet bij jullie kon zijn  en om achteraf te zeggen ,,,zie je maar goed dat ik er niet bij was geweest in dat modderbad vind ik wat kort door de bocht en flauw en voor de genige die wel in dat modderbad aanwezig waren zullen altijd wel de meningen verschillen en dat mag ook en verder WELKOM en gezond terug ,,, op een paar opgelopen verkoudheden na volgend jaar zal ik 100% van de partij zijn ,ook als het alleen maar om de gezelligheid en sfeer gaat grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 09 sep 2008, 16:27 |
|
 |
|
dagobert
|
coinhunter chris schreef: he mannen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja tegenwoordig kunnen we veel ,maar op het weer hebben we nog weinig impact op helaas maar samenhang en gezelligheid maakt een hoop goed en dat heb je wel in de hand edje heeft het goed voor mekaar gekregen,complimenten naar jouw kant ik vind het jammer dat ik niet bij jullie kon zijn  en om achteraf te zeggen ,,,zie je maar goed dat ik er niet bij was geweest in dat modderbad vind ik wat kort door de bocht en flauw en voor de genige die wel in dat modderbad aanwezig waren zullen altijd wel de meningen verschillen en dat mag ook en verder WELKOM en gezond terug ,,, op een paar opgelopen verkoudheden na volgend jaar zal ik 100% van de partij zijn ,ook als het alleen maar om de gezelligheid en sfeer gaat grt chris  Met twee mafketels als wij komen ze niet meer aan slapen toe Chris. Zullen we ze dat wel aan doen?? Hoe gaat het trouwens met je knie??? Dagobert
|
| 09 sep 2008, 18:28 |
|
 |
|
caddy
|
Blijkbaar is mijn eerste posting niet blijven plakken  , dan doen we het nog maar eens over hé  .  Bedankt allen voor een supergezellig weekend  , de vele regenvlagen en pakken modder ben ik al lang vergeten. We hebben ons flink geamuseerd daar  , volgend jaar zeker opnieuw  . Ik heb de smaak te pakken nu  . Edje en co, superbedankt voor de fijne organisatie  , jullie hebben dat schitterend gedaan, petje af voor jullie. Greets, Edje C.  Heb ondertussen mijn eerste posting teruggevonden  , stond in een ander rubriekje  . Was ook al zo laat in de nacht met mijn ogen halfdicht natuurlijk  .
|
| 09 sep 2008, 18:34 |
|
 |
|
Pelgrim
|
Ik kan er weinig meer aan toevoegen. Ook ik wil op de 1e plaats zeggen dat ik het een hele leuke ervaring vond om met deze groep op pad te zijn geweest Qua weer en vondsten kan het de volgende keer alleen maar beter worden. Ik vind het jammer dat het nu dan ook afgelopen is. Ik vond het gewoon een toffe groep, echt waar..super Tot gauw in Belgie waarschijnlijk. Pelgrim
|
| 09 sep 2008, 20:29 |
|
 |
|
dagobert
|
Pelgrim schreef: Ik kan er weinig meer aan toevoegen. Ook ik wil op de 1e plaats zeggen dat ik het een hele leuke ervaring vond om met deze groep op pad te zijn geweest Qua weer en vondsten kan het de volgende keer alleen maar beter worden. Ik vind het jammer dat het nu dan ook afgelopen is. Ik vond het gewoon een toffe groep, echt waar..super Tot gauw in Belgie waarschijnlijk. Pelgrim Heb je weinig toe te voegen??!! Over Josje raak je toch niet uitgepraat Dagobert
|
| 09 sep 2008, 23:51 |
|
|