|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 04:12
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Dagje met veeeeeeeel regen, maar toch nog wat leuks.
| Auteur |
Bericht |
|
Hans1971
|
 Dagje met veeeeeeeel regen, maar toch nog wat leuks.
Gisteren een dagje wezen zoeken met Ed, Hannibal en Antonio, verschillende stortjes geprobeerd. Helaas storte het ook uit de hemel.
Op het laatste stortje toch nog wat leuke vondsten kunnen vinden. Een pijp van aluminium?, denk bellenblaas. Wat muntjes, gespje, musketje en nog een leuk tinnen voorwerpje. Tevens nog een leuke plavuis opgeraapt.
Zal de bellenblaas en tinnen hanger nog apart plaatsen.
Was enkel tot en met mijn onderbroek nat.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 23 dec 2012, 21:57 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
 Re: Dagje met veeeeeeeel regen, maar toch nog wat leuks.
leuke vondsten hans gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 23 dec 2012, 21:58 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
neem je weer is mee vergeten ze hun regen pak wat waren jullie super nat  en koud ik zo als altijd was droor en warm heb die jongs maar even opgewarmt om een verhaal langer te maken het was beren gezellig bedankt mannen ik had nog 1 mooi muntje 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 dec 2012, 22:02 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
toch leuke vondsten hans. En de volgende keer wel luisteren naar ome ed he..... Regenpak menemen.....ha ha ha
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 23 dec 2012, 22:41 |
|
 |
|
Hans1971
|
Dank jullie mannen, Weerbericht gaf aan dat het eind van de middag pas zou gaan regenen. Dacht dat we dan al wel thuis zouden zijn. Begint het om 10 uur al met regenen. @ Pinkeltje, als ik altijd naar Ed zou luisteren dan zou het ook niet altijd goed gaan. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 24 dec 2012, 10:57 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|