zo eindelijk weer eens samen met mijn zoon kunnen en mogen zoeken. gisteren middag een paar uurtjes samen met hem en het was , steen koud , maar ja je bent aan het zoeken ,ik was in de morgen ook al even naar het veldje geweest om even warm te lopen. . mijn zoon had 1 tapje Groninger type en een halve tap helaas afgebroken hollands type . een honden belasting plaatje 1925 , wapen met vermoedelijk een stuurwiel of stuurrad. en hij had nog een muntgewichtje en 65 doorkijkers. zelf hda ik in die 2 keer zoeken een kleine 75 muntjes waaronder een zeer slecht w kwartje , en 4 dubbeltjes , deze staam niet op de foto en ook ik had 2 tapjes ,bikkeltje en kilo's rotzooi. de foto laat de rest wel zien. ps. voordat er reaktie komt deze vondsten komen niet van de wedstrijd velden maar 80 km bij mij vandaan
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien. _________________ zoeken is zoeken als je -het- nog niet gevonden hebt - T'KOMT WEL-. gewoon doorzoeken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 55 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum