|
|
|
|
|
|
Het is nu 21 apr 2026, 22:23
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Peuteren loont !!!!!!!!!!!!!!!!
| Auteur |
Bericht |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7037 Woonplaats: Silversun
|
 Peuteren loont !!!!!!!!!!!!!!!!
Vanmorgen ff voor dat het te heet zou worden ( wat een gelul man om 5 uur s'middags begon de zon pas te schijnen ,hoop dat ze een goede omzet hebben gehaald in Zandfoort dankzij onze prima weer mensen  ) effin ff naar een veldje dat al flink is afgelopen maar daar laat ik mijn niet of nooit door beinvloeden  geen grotere signalen dan maar lekker peuteren en op ieder laag brommetje het scheppie de grond in . En zie hier een fraai gouden ringetje  denk toch wel een paar eeuwtjes oud heelaas geen keuren aanwezig verder wederom een paar leuke oog vondsten mogen doen Fijne avond en de gr Niels.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 14 apr 2013, 18:29 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
 Re: Peuteren loont !!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi Notje, peuteren loont altijd kerel, al is het maar in je neus...  proficiat met dit mooie ringetje Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 14 apr 2013, 18:34 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
Niels, die gouden ring maakt toch alle weersvoorspellingen meer als goed, zou ik zo zeggen. Toppie vondsten kerel Groetjes, Henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 14 apr 2013, 18:34 |
|
 |
|
mijnvondsten
Geregistreerd: 27 apr 2008, 10:00 Berichten: 1320 Woonplaats: Maarssen
|
Mooi gedaan kerel groet, roland
|
| 14 apr 2013, 19:36 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|