|
|
Het is nu 23 apr 2026, 08:29
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
ga voor een mid weekje naar de buurt van Venlo , waar zoeken ?
| Auteur |
Bericht |
|
tntneon
Geregistreerd: 05 jan 2014, 11:53 Berichten: 1519 Woonplaats: zuidelijke nederlanden
|
 ga voor een mid weekje naar de buurt van Venlo , waar zoeken ?
Hallo beste zoeker en MD 'ers ,
Ga volgende maand naar meerdal centerparcs in de buurt van Venlo . Ik vroeg me af of het de moeite is om m'n MD mee te nemen ? Of er plaatsen zijn waar het extra interressant is om te zoeken ?
groeten tntneon
_________________ Xp deus (2015) en backup : Garret 350 euro ace + pinpointer
|
| 22 maart 2014, 11:54 |
|
 |
|
Yvette&René
|
 Re: ga voor een mid weekje naar de buurt van Venlo , waar zoeken ?
Rond Venlo moeten hier en daar nog wel restanten van de PVV te vinden zijn... 
_________________ Groet Yvette & René
De aanhouder vindt!
|
| 22 maart 2014, 14:06 |
|
 |
|
blauwmarc
|
heb nooit in de buurt van Horst-America gezocht, zullen ongetwijfeld wat akkertjes zijn in de buurt vh Meerdal. Langs de Maas zal het altijd wel interessant zijn denk ik.
|
| 22 maart 2014, 14:11 |
|
 |
|
tntneon
Geregistreerd: 05 jan 2014, 11:53 Berichten: 1519 Woonplaats: zuidelijke nederlanden
|
thx mannen , Ben zelf van zeeuws vlaanderen , en een week zonder m'n MD lijkt me toch wat te lang Bang dat ik een soort cold-turkey ga krijgen groeten tntneon
|
| 22 maart 2014, 15:12 |
|
 |
|
bacchus
Geregistreerd: 01 maart 2009, 11:04 Berichten: 3001 Woonplaats: Kerkrade
|
Ib ben net een dik weekje terug van centerparcs de limburgse peel.Dat ligt pal naast meerdal.Ik heb daar zeker leuke akkertjes gezien,meteen eigenlijk de eerste akker als je de limburgse peel uitreed.Maar helaas de detector thuis gelaten.was een weekje gezinsvakantie.  succes. Bacchus. 
_________________ Vulpem pilum mutat, non mores
|
| 22 maart 2014, 15:25 |
|
 |
|
tntneon
|
Bacchus schreef: ...Maar helaas de detector thuis gelaten.was een weekje gezinsvakantie...  succes. Bacchus.  Dat is ook wel de bedoeling .... maar ik kan echt niet elke dag de hele dag in een zwembad hangen , dus toch m'n pieper me pakken Bedankt voor de tip bacchus 
|
| 22 maart 2014, 15:29 |
|
 |
|
Andrew1981
Geregistreerd: 25 okt 2013, 18:11 Berichten: 348 Woonplaats: Brabo
|
Heb er zelf nog niet gezocht.
Maar als je gezelschap nodig hebt kom ik graag mee piepen voor mij 25 min rijden ongeveer. Maar heb wel goede verhalen gehoord van rondom horst.
Gr
_________________ Probeer de grond te doordringen met mijn XP Deus en mijn Nokta fors core
|
| 22 maart 2014, 15:36 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Yvette&René schreef: Rond Venlo moeten hier en daar nog wel restanten van de PVV te vinden zijn...  ja net wat je zegt pvv penningen veel vinden
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 22 maart 2014, 21:13 |
|
 |
|
tntneon
|
Thx voor de tip andrew1981  , Even checken op maps . Weet nog niet percies wanneer ik in die week ga MD 'en , maar als ik meer weet stuur ik nog wel pm @Ed :  , Plots Veel Vinden is achteraf wel balen (als je minder begint te vinden) ... Groeten tntneon
|
| 22 maart 2014, 22:00 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|