|
|
|
|
|
|
Het is nu 23 apr 2026, 08:28
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
van alles wat dagje,vreemd spul!
| Auteur |
Bericht |
|
dannyR
|
 van alles wat dagje,vreemd spul!
vandaag toestemming voor wat nieuwe weilandjes en eerste piep was meteen een mooi flink blokgewicht met een wapenschild afgebeeld,de muntjes zagen er niet uit en geen zilver vooralsnog,wel een hagedis van lood? drinkbakje van koper? een wiel,ronde schijf lood? wederom een oud tapkraantje,een stuk tinnen speelgoed met nog wat kleur erop,dekseltje van tin,een klein hamertje van brons,en een ufo al met al een veldje wat nog wel het een en ander belooft  blokgwicht plaats ik even apart fijne avond all greetz danny 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 26 maart 2014, 20:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: van alles wat dagje,vreemd spul!
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 26 maart 2014, 20:49 |
|
 |
|
Stefke1956
Geregistreerd: 14 dec 2013, 16:15 Berichten: 1424 Woonplaats: Noord Brabant
|
Mooi toch Danny,zulke dagen heb je niet elke keer lijkt mij. 
_________________ Begonnen met de Ace 150,toen de Euro Ace,en nu Zoek ik met een Garrett AT Pro en Pro Pinpointer en waadschep/pak voor het zwemmen:)
|
| 26 maart 2014, 22:50 |
|
 |
|
Raafje
|
Hoi Danny, dat loden schijfje doet mij denken aan een type boor voor de edelsmid. Vroeger, vóór de electriciteit, was dit type boor gewoon. Zie ook de fotootjes in onderstaande link: http://www.ambachtengereedschap.nl/forum/index.php?action=vthread&forum=5&topic=832
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 maart 2014, 01:56 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|