|
|
|
|
|
|
Het is nu 24 apr 2026, 00:28
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Vondsten van laatste zoektocht.
| Auteur |
Bericht |
|
slowstart
Geregistreerd: 21 dec 2013, 21:40 Berichten: 1414 Woonplaats: zoetermeer
|
 Vondsten van laatste zoektocht.
Zo de vondsten van de laatste zoektocht zijn weer schoon en op de foto. Zitten weer mooie dingen bij een aantal dingen staan in de dtm. Helaas liggen alle vondsten erg diep 20cm+ waardoor mijn at pro het soms erg moeilijk heeft. Ook wordt de md soms helemaal gek en moet ik een paar min pompen om hem weer rustig te krijgen (mineralen grond?) maar goed ik leer nu wel echt op geluiden te lopen omdat de display vaak niets aangeeft.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 02 mei 2014, 21:25 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4095 Woonplaats: Breukelen
|
 Re: Vondsten van laatste zoektocht.
Foto 2, rechtsboven is tuimelaar trekbel lijkt het groet Gert
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 02 mei 2014, 22:39 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
 Re: Vondsten van laatste zoektocht.
externe foto hostlinks verwijdert !!
externe links zijn onbetrouwbaar en kunnen walware bevatten. tevens is de kans groot dat de link nit meer werkt, zodat we een topic hebben zonder foto's.
graag de volgende keer foto's uploaden via het forum a.u.b.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 03 mei 2014, 12:45 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|