|
|
Het is nu 24 apr 2026, 00:28
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Ouwerkerk
ERELID
Geregistreerd: 12 sep 2010, 16:07 Berichten: 1816 Woonplaats: lost ones
|
 Brand paling en brons
Mooi de vakantie ingeluid, Donderdag/Vrijdag Chris en zoon Nigel op bezoek gehad. Mooie maal paling gevangen, en gerookt en gegeten. Aan de Noordzee beide jongens met een net gesleept en vele kleine platvisjes en ander grut gevangen Deze dagen waren niet geheel zonder bier En zaterdag nog een heerlijk tripje gemaakt met Ge, En een mooi dagvulling gemaakt, met prachtige vergezichten en leuke vondsten. Zo, als de rest van de vakantie zo doorgaat, red ik het wel Bedankt beiden nu aan de Brand, met dank aan Chris grt ob
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Lost Ones
|
| 27 jul 2014, 15:43 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7764 Woonplaats: Belgica
|
 Re: Brand paling en brons
Ja het was toppie, Rob. Bitteke jammer dat de boeren nog maar langzaam op gang komen, maar we hebben al een goede start gemaakt van het nieuwe seizoen Al heb ik af en toe toch eens moeten huilen, want ik ben zo emotioneel Grt
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 27 jul 2014, 17:51 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
Mooie dagen zo kids heerlijk bezig,en vaders aan de bier en vis,ja vis moet zwemmen zeggen ze.........mmmhhhh
Hoe zeggen ze proost eigenlijk in het zeeuws en limboland.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 27 jul 2014, 17:57 |
|
 |
|
ronald
|
Haha, echt levensgenieter 
|
| 27 jul 2014, 20:06 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28326 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Rob,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, We hebben genoten en zijn zeer dankbaar voor deze prachtige dagen en die mosselen waren over heerlijk zelden zo'n lekkere verse gegeten  en dan de palingen avonds gevangen en dan de dag erna gegeten en mee naar huis gekregen  heb er nog twee bewaard voor straks groet Chris & Nigel 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 28 jul 2014, 16:02 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|