|
|
Het is nu 04 maart 2026, 08:35
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Vondsten met dik zilver en een verguld hangertje
| Auteur |
Bericht |
|
slowstart
Geregistreerd: 21 dec 2013, 21:40 Berichten: 1414 Woonplaats: zoetermeer
|
 Vondsten met dik zilver en een verguld hangertje
Deze vondsten gedaan in de afgelopen drie keer lopen. Een keertje geweest in de omgeving van Spa (Ardennen)
Leuke dagen zoeken en echt de moeite waard voor mij. Ook heb ik er volgens mij weer twee romeintjes bij,(rechts bovenin) alleen vergaan helaas. Heb nu ook gezocht in een uitgegraven plas in hetzelfde veld waar ik al eerder Romeinse munten heb gevonden. Daar haalde ik deze twee muntjes vandaan. Een naar denk ik verguld hangertje van een hoefijzertje kwam mij ook gedag zeggen. Een ruiter beeldje helaas zonder hoofd. En ook nog een dikke zilveren ring ik kan mijn geluk weer niet op. Een munt zet ik nog in de DTM wil graag weten welke dit is
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 02 sep 2014, 11:34 |
|
 |
|
dolfio
Geregistreerd: 10 aug 2013, 21:04 Berichten: 1299 Woonplaats: Rijswijk
|
 Re: Vondsten met dik zilver en een verguld hangertje
Leuke vondsten Sven, jammer dat die munten er zo slecht uitkomen in dei natte grond onder onze voeten.
gr. Dolf
|
| 02 sep 2014, 11:52 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ slowstart,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, zit er goed uit man en lekker zoeken in een buitengewoon omgeving groet Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 02 sep 2014, 11:57 |
|
 |
|
slowstart
|
Ja vreselijk slechte grond. Wil ook op zand/klei grond zoeken  . En deze plek blijkt toch elke keer weer super verassend Chris, altijd een pretje om er te struinen helaas heb ik nu wel bijna elk plekje gehad binnenkort de velden ernaast proberen kijken of ik daar ook wat kan vinden
|
| 02 sep 2014, 12:42 |
|
 |
|
Fozziel
Geregistreerd: 27 okt 2013, 02:22 Berichten: 1456 Woonplaats: Den Haag
|
Wow Sven. Da's een aardige buit die je bij elkaar hebt gezocht. Top!!! Grts 
_________________ But i still haven't found what i'm looking for
|
| 02 sep 2014, 17:19 |
|
 |
|
the viking
|
Jij bent goed bezig sven , hou zo vol . Gr henrie
_________________ Ik zoek met een XP Deus
|
| 02 sep 2014, 20:48 |
|
 |
|
slowstart
|
Henrie binnenkort weer eens een dagje doen! lijkt me gezellig nu de velden leegkomen
|
| 17 sep 2014, 11:40 |
|
 |
|
Stefke1956
Geregistreerd: 14 dec 2013, 16:15 Berichten: 1424 Woonplaats: Noord Brabant
|
Aardige vondsten Sven en dat in drie keer lopen piepen  ,helaas hier alle akkers nog vol groet Stefke
_________________ Begonnen met de Ace 150,toen de Euro Ace,en nu Zoek ik met een Garrett AT Pro en Pro Pinpointer en waadschep/pak voor het zwemmen:)
|
| 17 sep 2014, 18:58 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|