|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:32
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 24 berichten ] |
|
paar uurtjes piepen in de regen
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 paar uurtjes piepen in de regen
prettig weekend,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, vandaag een paar uurtjes in de regen piepen op keltisch/romeins akkertje was ruim de moeite waard vond van alles,een keltisc potin(gebroken)aantal romeinse munten,romeinse sleutel,merovingsch fragment van een eenarmige fibula,middeleeuwse gesp(keltisch ringgeld)is nog niet zeker,knopen , heiligenhanger,centen en de gebruikelijk troep zoals zilver papier,flesdoppen ,musket kogels enz. grt chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 20 dec 2008, 16:46 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
 Re: paar uurtjes piepen in de regen
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 20 dec 2008, 17:19 |
|
 |
|
robert2
|
mooi gevonden leuk ook dat hier veel koninkrijks en romeins bij zit, maar 17 de eeuwskopergeld ontbreekt/ grt robert
|
| 20 dec 2008, 17:19 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Hoi Chris . Je hebt je best weer gedaan en de regen getrotseerd  zo te zien zeker de moeite waard geweest ,leuk arsortiment zo bij elkaar ! gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 20 dec 2008, 17:54 |
|
 |
|
speerpunt
|
Hoi Coinhunter Chris je doet je naam eer aan , veel munten gevonden, en ook nog ander heel leuk spul, SUPER Groetjes speerpunt 
|
| 20 dec 2008, 18:06 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 20 dec 2008, 18:19 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
hoi chris feli met deze vondsten en zeker met die denarius en die sleutel met zo een vondsten knap je tegelijk weer een stuk op gr. lucky nero
|
| 20 dec 2008, 18:31 |
|
 |
|
indian
Geregistreerd: 11 sep 2008, 20:53 Berichten: 558 Woonplaats: Hardenberg
|
Mooie vondsten Chris, vooral die zilveren romein en die fibula  , dat zijn de toppers waar wij noorderlingen van dromen. Het gaai je goet. grtn, indian...ugh
_________________ desiderum constans cavo thesarus grandis et infinitus humus transissulanos
|
| 20 dec 2008, 19:15 |
|
 |
|
harold
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:26 Berichten: 1265 Woonplaats: overal
|
Nou hhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Dat is niet mis chris Denk dat ik voor dat middagje ook mijn benen deed strekken.. Feli chris hiermee. Gr harold
_________________ Gr harold
Dum vivimus, vivamus Laten we van het leven genieten, zolang als we leven.
|
| 20 dec 2008, 19:18 |
|
 |
|
viros
|
|
| 20 dec 2008, 19:23 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hallo iedereen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bedankt allemaal voor de zeer spontane reactie's op deze thread ja het was weer eens heerlijk om lekker te zoeken en de moeiheid voor effen van me af te schudden en als je ook nog een aantal mooie vondsten doet is dat helemaal te gek  alleen die denarie is echt hardnekkig om die schoon te krijgen,de keerzijde is stempel fris,echt tof  maar hij heeft zeer lange tijd tegen een stuk ijzer aangelegen en ik moed de nodige moeite en geduld hebben om hem schoon te krijgen grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 20 dec 2008, 19:28 |
|
 |
|
The twins
Geregistreerd: 23 sep 2008, 06:47 Berichten: 1021 Woonplaats: kartonnen doos
|
mooie buit zeg 
_________________ ga nu naar http://www.thetwins.nl
|
| 20 dec 2008, 20:21 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hahaha die C Chris,.. Het ging je goed af kerel,..ik zag CUPIDO boven jou hangen,.. net een heiliggen schijn,. goed gewerkt kerel,  .. mooie vondsten,..en hoe is het met de beentjes op de ene manier voel je je goed,. en op de andere manier krijg je iets terug grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 20 dec 2008, 21:19 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
The twins schreef: mooie buit zeg  helemaal mee eens ben zooooo benieuwd naar de denarius he gefeli CHRISSIE gr bubbels 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 20 dec 2008, 21:33 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
goed bezig pik,je bent weer op weg om de oude chris te worden  . gr.joppie.
|
| 20 dec 2008, 21:39 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hallo badmutsen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bedankt voor de bloemeb en aandacht van jullie kant,,,doet me goed The twins schreef: mooie buit zeg  ja ,inderdaad ,,zitten een aantal leuke vondsten bij bertoninus schreef: goed gewerkt kerel,  .. mooie vondsten,..en hoe is het met de beentjes ja,was lekker piepen samen in die bagger bubba schreef: ben zooooo benieuwd naar de denarius he is een geplateerde Titus,ik zei al tegen bert dat ik hem te ligt vond,maar ik heb hem al voor meer dan de helft schoon,hoewel her moezaam gaat joppie schreef: goed bezig pik,je bent weer op weg om de oude chris te worden  . ja ik ben het het hele ritme kwijt,maar op het veld voel me een ander mens grt chris 
|
| 20 dec 2008, 21:55 |
|
 |
|
Adbas
|
van de regen wordt je enkel nat chris  dat zijn toch goede piepen geweest  top gr ad
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 20 dec 2008, 22:06 |
|
 |
|
hannibal
|
 Dit akkertje was verduveld goed "ingezaaid" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gr Hannibal
_________________ gr Hannibal
|
| 20 dec 2008, 22:28 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
regen nee hier niet mooi chris mooi romeinse sleutel 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 20 dec 2008, 22:37 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
Feli met jouw vondsten in de regen. En beterschap. Met zoeken gaat het goed, en opweg naar de oude cris. Jammer van de denari maar dat komt wel goed. En wat betreft de spieren ook dat komt goed hahahahahahhah grt bennie7
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 21 dec 2008, 10:08 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Chris, Prachtige vondsten!!! En veel!!!!! Zo te horen ben je dan bijna weer de oude!!!! Vele groeten en beterschap. John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 21 dec 2008, 12:51 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
een aangenaam weekend allen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, allemaal hartelijk bedankt voor de vriendelijke woorden ja,er ztteneen paar moiie vondsten bij grt chris 
|
| 21 dec 2008, 16:44 |
|
 |
|
aureum
|
profie chris met je eerste mooie romeinse sleutel
mvg leon
|
| 21 dec 2008, 18:01 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi @ Aureum,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bedankt boor je reactie aureum schreef: profie chris met je eerste mooie romeinse sleutel is niet mijn eerste romeinse sleutel,maar wel de eerste die compleet is het is maar een kleine(60mm) en heel gewoon zonder versiereingen,maar ben er zeer content mee zal hem morgen apart plaatsen in de daarvoor bestemde rubriek grt chris 
|
| 21 dec 2008, 20:04 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 24 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|