zoeken op festival camping terrein , euro jagen
Hoi beste mede piepers ,
sinds deze week een toestemming gekregen om op een camping terrein van een festival te piepen.
Daar alle akkers ingezaaid zijn

en ik hopeloos verslaafd ben geworden aan piepen
Dacht ik te gaan euro jagen daar , ongelofelijk wat daar uit de zakken is gevallen...
Ik piep nu tegen een 5 a 6 euro per uur , is ook wel leuk hoor !
telleer staat op 47 € en heb nog maar 1/10 v/h veld gedaan !!
buiten de euro 's natuurlijk ook ook, veel troep , waaronder zeker een honderd duizend treklipjes , maar die raap ik niet allemaal op ...
enkel diegene die zichtbaar op het oppervlak liggen , moet m'n rug sparen voor de betere vondsten
Ben ookal een 50-tal tentharingen rijker .
er is een gezegde : " know your friend , but know your enemy's better" en op zo'n wei komt dat vanzelf.
ken het specifieke geluid van alle treklipjes , zilverpapier ,tentharingen, eurocenten en euro's nu op m'n deus (op fulltones).
de deus komt hier super tot zijn recht door de reactiviteit , super !!!
zelf dacht ik niet aan oude vondsten daar te doen , maar heb toch ookal een 6-tal duitjes (waarvan een mooie staten duit 1578) , zilveren oude oorbel , musketkogels, vingerhoedjes en een mooie super scherpe 5 cent 1854 frankrijk gevonden , dat maakt het toch wel een speciale wei.
En de boer heeft niets liever dan dat ik er zoveel mogelijk uithaal , daar de koeien anders teveel bliktroep zouden kunnen opeten
zo , terug een gelukkige pieper dus
en het mooie is dat dit festival jaarlijks terug komt .
grtzz tntneon