|
|
Het is nu 21 apr 2026, 07:09
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Octavianvs
|
 Fossielen van vandaag
Vandaag gevonden op 3 uurtjes, ik zat in een erg goede laag foto1 totaaloverzicht foto2 de mooiere tanden waarvan 1tje een hoogte heeft van slechts 3mm, dit is echt klein foto3 vanalles wat (waaronder een tand die in een brok phosphoriet steekt) datering mio en plioceen groeten oct
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 12 maart 2009, 21:15 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
 Re: Fossielen van vandaag
hoi oct
dat zijn er genoeg voor 3 uur zoeken. dat heeft zich zeker geloont. er zitten toch weer een paar bijzondere bij volgens mij.
gr. lucky nero
|
| 12 maart 2009, 21:19 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28321 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Kris,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ziet er goed uit kerel ik zie zeker heel mooie exemplare ertussen we zijn morgen weer van de partij grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 12 maart 2009, 21:35 |
|
 |
|
Defixio
|
Potver Ockt....ik hoop er vandeweek ook een aantal te vinden.
|
| 12 maart 2009, 21:37 |
|
 |
|
Octavianvs
|
Bedankt voor de reacties mannen Code: er zitten toch weer een paar bijzondere bij volgens mij.
Ik hoop het, maar ken er niks van Code: we zijn morgen weer van de partij Veel succes alvast, ik pas morgen want mijn rug doet pijn Citaat: ik hoop er vandeweek ook een aantal te vinden Als je graaft en zeeft zul je er zeker vinden grtn oct
|
| 12 maart 2009, 21:41 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Hey Kris,. goed gewerkt kerel,. er zitten mooie tanden tussen,zeker weten,.. maar zoals ik snel kan zien geen speciallekes,..wel een mooie tijger haai,.boven 5 de van rechts en dat kleintje is ook wel leuk,.plaats hem eens apart,.als je fijn zeeft het je er op een dag wel 200-300 stuks en dat is niet overdreven,. pijn in je rug,..  je word oud kerel,.  zet je zeef op stangen en het probleem is 75 % minder,..maar als je er zoals ons 10 uur staat te zeven heb je het ook in je rug,. grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 12 maart 2009, 22:00 |
|
 |
|
Octavianvs
|
Hey bert ik heb mijn fijn gaas ervantussen gedaan, want verspeel erg veel tijd met het graaien in de bak naar mini tandjes en heb nooit lang tijd om te zoeken daar. Ik vind die kleintjes ook wel mooi maar moet ergens kiezen. misch. moet ik eens een zak uitgezeefde grond mee naar huis nemen om de kleintjes eruit te zeven, grtn kris
|
| 12 maart 2009, 22:10 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|