Logo
Het is nu 21 apr 2026, 20:41

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ] 
 wat een dag en dan toch 3 x zilver 
Auteur Bericht
Bericht wat een dag en dan toch 3 x zilver
Wat een ochtend weer mensen,een veld waar ik en anderen al jaren lopen is van eigenaar veranderd,op zich geen probleem want wou gewoon naar de nieuwe eigenaar gaan om opnieuw toestemming te vragen.

heeft een of andere pannekoek die zichzelf hoog in de vaandel heeft 2 brieven opgehangen bij het hek voor de bewuste akker,dat er maar 1 persoon mag lopen (hij :07 ) en dat niemand toestemming meer krijgt,met andere woorden,deze klojo op geheel eigen wijze wil zich deze enorme akker voor zichzelf opeisen :06

raad is wie ik tegenkom met z'n bodyguard,diezelfde pannekoek die meteen op me af kwam lopen om te vertellen dat ik niet meer mocht zoeken :07 alleen hij en z'n maatjes :07 hij kent me nog niet :07 ben gewoon gaan zoeken na de nodige woorden.zal nog wel een staartje hebben met dit piepeltje maar so be it,lets get ready to rumbleeeeeeeee :01

ik ben een lastig mannetje in de ogen van vele maar ik ben zuiver en heb nooit iemand een oor aangenaaid,heb een gruwelijke rot hekel aan die lui die in je gezicht lachen maar achter je rug om lullen,goeie corrigerende tik doet wonderen zo heb ik geleerd,krijg ze ook maar dat hoort erbij :07 old school beuken lucht zo af en toe enorm op,liever niet maar ga het niet uit de weg zeker niet als er een om vraagt.uiteindelijk krijg je met woorden met dit soort gasten weinig tot niets gedaan dus dan maar op de andere manier als dat nodig is.jammer en kwalijk dat het op deze manier moet maar laat me door niemand een oor aan naaien,ook niet door het piepeltje uit soest die zich heel wat inbeeld,hoop dat ie het leest maar alles gaat snel in de wandelgangen hier dus komt wel bij 'm :07

wie zich aangesproken voelt sorry maar het gros van de piepers is gewoon achterbaks kutvolk wat als de dood is dat een ander iets mooier vind.sukkels!

anyway 3 uurtjes gelopen en toch 3 zilver gepakt :goezo:

rijderschelling van Nijmegen lag in drie stukjes in het gat,jammer maar een hele kom wel weer :01 ,blij met het bezemstuivertje :10 lekker scherp :10 zilveren knoop met keuren maar oogje ontbreekt,fragment kandelaar,mooi muntgewicht,een ouder muntgewicht van lood,en een leuk haantje :10 zou van een wroeter kunnen zijn maar is niet compleet dus giswerk :10

fijne dag all,en hen die deze kant op willen komen om op dat goeie veld te lopen wees welkom :07

Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

03 nov 2016, 14:39
ERELID

Bericht Re: wat een dag en dan toch 3 x zilver
O jee :shock:

Nou in ieder geval mooi zilver ouwe :10

03 nov 2016, 15:02
Profiel
Moderator

Top !
Mooi muntgewichtje ook hoor.
:10

http://www.lodenpenningen-mereaux.be/

03 nov 2016, 15:06
Profiel

Mooie stuiver in ieder geval :10

En het andere verhaal.

Ikzelf heb in 14 jaar nog nooit iemand ruzie of problemen zien krijgen op zoekplekken, incl. mijzelf :yh
Hoe krijg jij het wel voor elkaar om steeds problemen of ruzies te krijgen :yh zinloos.
Mensen zoeken om te vinden,, gewoon relaxed, niets meer en minder.
Misschien zoek je het niet bewust op, maar mogelijk is een coulantere houding naar elkaar ook iets wat helpt.
Niet gelijk defensief reageren, dan krijg je haantje tegen haantje,, en het resultaat is zero, nada, niets.

Anyway,
Niemand kan zichzelf een landje of gondje toe-eigenen, mits afgesproken met landeigenaar evt.

03 nov 2016, 15:28
Profiel

Tja, beetje vreemd allemaal en zeker dat plakkaat wat bij het hek op een paal bevestigd zat. :oops:

Ik ben overigens gewoon even bij de nieuwe eigenaar geweest om e.e.a. na te vragen, maar van het plakkaat wisten ze niets en ik heb gewoon toestemming gekregen om daar lekker te zoeken.

Adri

PS Plakkaat is inmiddels verwijderd. :06

Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

Laatst bijgewerkt door Adri Pieck op 03 nov 2016, 16:14, in totaal 2 keer bewerkt

03 nov 2016, 15:59
Profiel

Adri Pieck schreef:
Tja, beetje vreemd allemaal en zeker dat plakkaat wat bij het hek op een paal bevestigd zat. :oops:

Ik ben overigens gewoon even bij de nieuwe eigenaar geweest om e.e.a. na te vragen, maar van het plakkaat wisten ze niets en ik heb gewoon toestemming gekregen om daar lekker te zoeken.

Adri

PS Plakkaat is inmiddels verwijderd. :06

gevalletje egoïst ten top wat een L.L
zou ik ook heel kwaad om worden zon eigen rechtertje sukkel

Gr paul

03 nov 2016, 16:04
Profiel
Axel schreef:
Mooie stuiver in ieder geval :10

En het andere verhaal.

Ikzelf heb in 14 jaar nog nooit iemand ruzie of problemen zien krijgen op zoekplekken, incl. mijzelf :yh
Hoe krijg jij het wel voor elkaar om steeds problemen of ruzies te krijgen :yh zinloos.
Mensen zoeken om te vinden,, gewoon relaxed, niets meer en minder.
Misschien zoek je het niet bewust op, maar mogelijk is een coulantere houding naar elkaar ook iets wat helpt.
Niet gelijk defensief reageren, dan krijg je haantje tegen haantje,, en het resultaat is zero, nada, niets.

Anyway,
Niemand kan zichzelf een landje of gondje toe-eigenen, mits afgesproken met landeigenaar evt.

alex, als je goed leest dan zie je dat hij mij komt vertellen,met een arrogant pasje en grijns komt hij op mij af om me te vertellen wat ik wel en niet mag op grond die van geen van beide is,dat bestaat simpelweg niet.zijn al teveel mannetjes die lopen te mekkeren over zonder toestemming zoeken maar zelf niet anders doen of over lijken gaan voor de stekjes.we kennen ze,de zogenaamde agentjes zonder uniform,please!
het werkt heel simpel,ik geef respect aan een ieder,ongeacht ras,overtuiging of wat dan ook,naai je me een oor aan is het over,maar daar vandaag de dag een ieder zich achter van alles en nog wat verschuilt maar ondertussen probeert je benen onder je lijf te halen,ik ben van de generatie beuken en daarna een pilsje pakken.niet meer van vandaag maar het werkt wel :01

met dit soort achterbakse hufters heb ik geen pardon.einde verhaal en wat een ieder er van denkt boeit me niet,heel simpel

Laatst bijgewerkt door dannyR op 03 nov 2016, 16:44, in totaal 1 keer bewerkt

03 nov 2016, 16:13

De vondsten liegen er niet om Danny :10

03 nov 2016, 16:17
Profiel
Mooie vondsten Danny :ppp :ppp :ppp :ppp :ppp :ppp :ppp :ppp

Zo'n stuivertje ,...ja droom ik al heeeel lang van :07 :07 :07 :07 :07

03 nov 2016, 16:37

:sd

03 nov 2016, 17:02
Profiel

toch weer drie keer zilver danny :goezo: :10 zat vroeger ook zo in elkaar ben klein van stuk maar een pitbul met bepaalde dingen ooit eens opgenomen tegen europees kampioen bankdrukken liep voor mij niet helemaal goed af :07 kon onder zijn benen doorlopen bijna :ls maar loop nergens voor weg dan
ben inmiddels 58jaar en een stuk rustiger geworden en kan nu beter relativeren en nadenken en maak me niet zo gauw meer ergens druk om en met mijn gewicht lijkt het dan tegenwoordig meer op dwergwerpen :lol: :lol: :03

gr ed :sd

03 nov 2016, 17:34
Profiel
Moderator

Ha Danny :07

Zou zomaar kunnen dat dit hetzelfde veld is waar ik vorige week toestemming voor heb gekregen.
Ligt in M..k en is afgelopen dinsdag overgeschreven naar de nieuwe eigenaar; kan dat kloppen?
Heb met de boer afgesproken dat ik daar zaterdag ga zoeken :03

Mooi gevonden trouwens, Hollandia muntje is nog scherper dan die ik laatst een stukje verderop vond :oooo
Apart dat juist die muntjes daar zo goed uit de grond komen!

Groeten en misschien zie ik je zaterdag wel op het veld :07
:sd Jan

03 nov 2016, 17:48
Profiel

aiaia... heb je wel lef hoor... ff voor de duidelijkheid, deze Soester was het niet, en ook niet van de jongens waarmee ik zoek in de regio...( beetje de Soester naam hoog houden he... en niet laten verpesten door :Censuur: ) Maaruhm ... mooi gevonden Danny

03 nov 2016, 18:28
Profiel

Zo jammer dat er personen zijn die het verhaal naar hun kant verdraaien om zogenaamd in een beter daglicht te komen.Inderdaad had Adri wel toestemming.Na ons als enige namelijk, en toen mevrouw Mankes op het land kwam was de vogel gevlogen, omdat hij zelf1 of ander nep berichtje op zijn telefoon had gezet waar deze mevrouw niets van wist en zij kwam vertellen dat hij van het land moest, omdat hij geen toestemming had.Zo help je dus de hobby voor een heleboel anderen naar de mallemoer.Niet normaal als volwassene kunnen communiceren, agressieve benaderingen en zelfs doodsbedreigingen ten spijt.Het pamflet heb ik zelf verwijderd omdat het voor mij puur hobby is en genot, maar in samenspraak met Magdalena en de nieuwe eigenaar van de boerderij toch maar verwijderd om nog meer van dit soort misverstanden te voorkomen.Echt triest dat er mensen zo kunnen reageren omdat ze jaloers zijn dat een stuk grond een nieuwe eigenaar krijgt en een medezoeker die toevallig heel erg goed kent.Niet ik, maar de grondeigenaar heeft het idee geopperd om het pamflet op te hangen om dit soort situaties bij voorbaat al te voorkomen, het heeft helaas geen nut gehad....Verder ga ik me niet verlagen tot een niveau van vechten, dat doen alleen mensen die zich niet met woorden en goed fatsoen kunnen redden.Meer wil ik er niet over kwijt, wie mij kent weet dat ik in ieder geval NIET zo in elkaar zit als meneer Danny weergeeft.

03 nov 2016, 19:02
Profiel
ForumJoker

mooi je topper en die dat op hangt spoort niet

gewoon een schop in ze nek leggen

03 nov 2016, 19:03
Profiel

robertvandoorn schreef:
Zo jammer dat er personen zijn die het verhaal naar hun kant verdraaien om zogenaamd in een beter daglicht te komen.Inderdaad had Adri wel toestemming.Na ons als enige namelijk, en toen mevrouw Mankes op het land kwam was de vogel gevlogen, omdat hij zelf1 of ander nep berichtje op zijn telefoon had gezet waar deze mevrouw niets van wist en zij kwam vertellen dat hij van het land moest, omdat hij geen toestemming had.Zo help je dus de hobby voor een heleboel anderen naar de mallemoer.Niet normaal als volwassene kunnen communiceren, agressieve benaderingen en zelfs doodsbedreigingen ten spijt.Het pamflet heb ik zelf verwijderd omdat het voor mij puur hobby is en genot, maar in samenspraak met Magdalena en de nieuwe eigenaar van de boerderij toch maar verwijderd om nog meer van dit soort misverstanden te voorkomen.Echt triest dat er mensen zo kunnen reageren omdat ze jaloers zijn dat een stuk grond een nieuwe eigenaar krijgt en een medezoeker die toevallig heel erg goed kent.Niet ik, maar de grondeigenaar heeft het idee geopperd om het pamflet op te hangen om dit soort situaties bij voorbaat al te voorkomen, het heeft helaas geen nut gehad....Verder ga ik me niet verlagen tot een niveau van vechten, dat doen alleen mensen die zich niet met woorden en goed fatsoen kunnen redden.Meer wil ik er niet over kwijt, wie mij kent weet dat ik in ieder geval NIET zo in elkaar zit als meneer Danny weergeeft.

Robert, wat ik mij echter wel kan voorstellen is dat als iemand ergens al jaren zoekt en er ineens zo'n pamflet hangt, dat dit erg arrogant overkomt ook al is dat niet zo bedoeld. Het is jammer dat deze dingen zo gaan, zoeken is voor iedereen leuk, mensen vinden zo ontspanning en misschien vinden ze nog wel een leuk voorwerpje zelfs.
Hoe e.e.a. is gegaan tussen jullie op de akker weet ik niet, maar ik denk dat beide partijen zeker niet moeten gaan ruzie maken. Als dit werkelijk de beslissing is van de landeigenaar dan dient dit gerespecteerd te worden.

03 nov 2016, 19:27
Profiel

Ik voel een zoekdagje aankomen op dat veld :07 Wat een achterlijke sukkel. Goed dat je hem even corrigeerde :goezo: Mooie vondsten ook :ppp

03 nov 2016, 19:30
Profiel
Beste Robert,

je beredenering is prima maar klopt voor geen meter,jou intenties waren duidelijk vanaf het moment dat ik je voor het eerst tegenkwam en je ging prat op het feit dat je de nieuwe eigenaar kende,ik voelde 'm al aankomen,zo van ikke,ikke ikke en de rest kan stikken,maar beste kerel piepers zijn piepers en jij wil ook niet dat een medepieper jou de les leest.

je benadering was van zo,die ga ik even afschepen en dat pik ik gewoon niet,ook als ik geen toestemming heb ben jij niet de aangewezen persoon die mij dat gaat opleggen,dat moge duidelijk zijn.

adri heeft mij dat bericht gestuurd en hij heeft om toestemming gevraagd en mevrouw wist niets van het fraaie verbod van jou.

herhaal,jij stormt op mij af zodra je me het veld op ziet lopen,en dat kut excuus van dat je dat deed omdat je maatje achter mij het veld op kwam is gelul,,je sprak mij toch aan? en niet je maatje toch?

wat mij betreft mag je het alleen recht hebben op dit veld en wens je veel succes,met al je zogenaamde goeie bedoelingen.

ajuus en piepse :sd

03 nov 2016, 19:46
p.s

daar je nog on bent even dit:

wellicht waren jou intenties zuiver zoals je wil beweren,maar met dat verbod van jou had jij al uitgesloten dat iemand toestemming gaat krijgen,had geen nut om te vragen''we wisten het wel'' stond er al ik me niet vergis,

lijkt me alles behalve zuiver zo blijkt als mevr toch toestemming geeft voor dat veld niet? je hebt het daar een dag voor de mais eraf was geplaatst,de manier waarop jij dit heb willen spelen is gewoon smerig en achterbaks, en ja dan kan je ook tegen de lamp lopen met je mooie praatjes.

herhaal,ga lekker zoeken van mij heb je geen last meer daar

03 nov 2016, 20:00

zo dan , gezellig hier :01

ik moet hier toch even ingrijpen.

Bedreigingen en schelden enz..... word niet getolereerd op Bodemvondstenwereld

ik zie vele bedreigingen van Danny voorbij komen en dat kan echt niet!!

wat en hoe het ook gegaan is , zal mij een worst wezen maar zo gaan wij niet met elkaar om.

ik ga even in beheer overleggen wat wij hier aan gaan doen

het is een zoekersforum en geen vecht MMA forum :lo

kom hier op terug

gr Bubba :sd

03 nov 2016, 20:09
Profiel WWW

Het pamflet is niet de beste manier, dat ziet iedereen.
Die jongen komt er hier netjes op terug.

Een partijtje beuken :07 dat is lekker gezond terwijl je intentie zoeken is :yh

Nieuwe bijnaam, Danny de Beuker :07

Anyway, je hebt de mooie zilveren stuiver, en daar gaat het om :10

Keep the peace :dr tis maar een hobby, en idd een hobby met ieder voor zich, met eigen plekjes, dat blijft zo.

03 nov 2016, 20:11
Profiel
Beheerder

Beste leden

Beheer heeft unaniem besloten om "DannyR" een voorlopige ban van drie maanden te geven!!!

Niemand kan zijn eigen akkertje claimen vind persoonlijk en de manier om het zo doen in de vorm van een mededeling op een A viertje al helemaal niet, maar dit is een mis communicatie geweest, ook aangeven door de "plakker van dit bericht" ,dus een berg zand erover.

Maar een lid die andere leden bedreigt en dat ook nog openbaar doet kunnen we op geen enkele manier tolereren en toelaten.

Men dient ieder individu in waarden te laten , dus normen en waarden hanteren wat de reden ook hier van mag zijn, we gaan niemand bedreigen en voor rotte vis uitmaken!!!

Tenslotte wil ik me excuseren namens beheer voor het ongemak wat deze discussie heeft veroorzaakt en heeft losgemaakt, laten we met "ons allemaal" waken dat dit een uitzondering was en deze smet op bodemvondstenwereld tot het verleden gaat behoren en we met zijn allen gaan doen wat de opzet is van "ons forum" ,onze fantastische hobby delen met allen.

Dus ook een extra oproep @ "ons geweldig moderator team" om alert te blijven op dergelijk incidenten en berichtgeving om er onmiddellijk een slotje op de thread te hangen en tot nadere orders gesloten te houden.

Met vriendelijk groet Chris namens beheer en 't team van BVW. :03

beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

04 nov 2016, 16:04
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 22 berichten ]