|
|
|
|
|
|
Het is nu 20 apr 2026, 08:30
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
bacchus
|
 zilveren munt+ring
hallo allemaal paar uurtjes de md uitgaan laten met zoek maat paul. weinig gevonden,maar wat ik vondt was leuk zilveren kwartje begin 19 de eeuw vroeg protret van willemina,en een ring dtm graag,maar hoe oud weet ik niet? laat ik over aan de exp; laken lood bronzen halve mog(armband) reichtaler graanloodje kijk zelf maar grt jacob
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door bacchus op 19 apr 2009, 18:43, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 19 apr 2009, 18:38 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
 Re: zilveren munt+ring
is toch nog een leuk voorwerp uit gekomen eens kijken of er iemand meer over kan vertellen groet paul
|
| 19 apr 2009, 18:41 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20709 Woonplaats: utrecht
|
ha Jacob mooie ring ik denk 19 eeuws ,gezien de stijl gr bub 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 19 apr 2009, 18:54 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7037 Woonplaats: Silversun
|
Hoi Jacob.
Je zou bijna denken dat deze ring een stukkje huis vlijt gezien de bovenzijde zo asimetrisch zit en de stijlen ook niet bij elkaar horen ..........shoot me when i'm wrong.
Het boven gedeelte heeft wat weg van een zeeuwse knoop ,waarschijnlijk ooit verzilverd geweest?
gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 19 apr 2009, 19:37 |
|
 |
|
bacchus
|
hoi niels sorry maar de ring was in een stuk,bij schoonmaken uit elkaar gebroken,wel zeker een geheel geweest grt jacob
|
| 19 apr 2009, 22:09 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|